تاریخ اکران فیلم Running Man با بازی گلن پاول تغییر کرد

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
گلن پاول در حال لبخند زدن در نمایی از فیلم آدمکش به کارگردانی ریچارد لینکلیتر
استودیو پارامونت پیکچرز تاریخ اکران جدید برخی از پروژه‌های خود از جمله فیلم Running Man با بازی گلن پاول را اعلام کرد.
تبلیغات

به گزارش رسانه The Hollywood Reporter، استودیو پارامونت پیکچرز اخیرا تاریخ انتشار برخی از پروژه‌های آینده خود را اعلام کرده است که پروژه نسخه بازسازی شده فیلم Running Man با درخشش گلن پاول نیز جزو آن‌ها بوده است.

سکان هدایت فیلم «رانینگ من» یا «مرد دونده» در اختیار ادگار رایت است و طبق برنامه‌های پارامونت پیکچرز، در تاریخ ۱ آذر روی پرده نقره‌ای اکران می‌شود. ادگار رایت، سیمون کینبرگ و نایرا پارک تهیه این نسخه جدید از داستان علمی-تخیلی متعلق به سال ۱۹۸۷ میلادی که آرنولد شوارتزنگر را به‌عنوان نقش اول خود تجربه کرده بود، برعهده گرفته‌اند.

هالیوود ریپورتر در یک گزارش اختصاصی، از اضافه شدن کتی اوبرایان به لیست بازیگران این فیلم خبر داده بود. این ستاره نوظهور سینما که با بازی در فیلم Love Lies Bleeding توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، در فیلم مرد دونده قرار است تا در کنار گلن پاول قرار بگیرد و در این اقتباس سینمایی استودیو پارامونت از کتاب استفن کینگ، به‌ایفای نقش بپردازد.

تاریخ اکران ریبوت فیلم «نیکد گان» نیز که هنوز نام آن توسط استودیو سازنده اعلام نشده است، از ۲۷ تیر ۱۴۰۴ تغییر کرد و به ۱۰ مرداد ۱۴۰۴ موکول شد. آکیوا شفر کارگردانی این فیلم کمدی به تهیه‌کنندگی ست مک‌فارلن و اریکا هاجینز را برعهده دارد. لیام نیسون در این فیلم نقش شخصیت کارآگاه فرانک دربین را بازی می‌کند که در نسخه اصلی فیلم در سال ۱۹۸۸، لسلی نیلسن آن را بازی کرده بود. پاملا اندرسون و پاول والتر هاوزر نیز در کنار لیام نیسون به‌ایفای نقش می‌پردازند.

لیام نیسون درحال نقش آفرینی در فیلم taken

از دیگر آثاری که قرار است همزمان با «نیکد گان» اکران شوند می‌توان به فیلم Beneath the Storm از استودیو سونی پیکچرز و با کارگردانی فیبی داینور و همچنین دنباله انیمیشنی The Bad Guys 2 از استودیوهای دریم‌ورکز و یونیورسال پیکچرز اشاره کرد.

پروژه دیگر استودیو پارامونت که یک فیلم موزیکال انیمیشنی با عنوان نامشخص و براساس شخصیت اسمورف‌ها است و آن را کریس میلر کارگردانی می‌کند، حالا تاریخ اکران قبلی فیلم نیکد گان را گرفته است و ۲۷ تیر ۱۴۰۴ روی پرده می‌رود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ اکران شود.

پروژه مربوط به اسمورف‌ها قرار است در تیم گویندگان خود شاهد حضور ریحانا، نیک آفرمن، ناتاشا لیون، نیک کرول، جیمز کوردن، اکتاویا اسپنسر، هانا ودینگهام، ساندرا اوه و کرت راسل باشد و قرار است با پروژه ریبوت فیلم سینمایی «می‌دانم تابستان قبلی چه کردی» از استودیو سونی که آن هم در همان تاریخ اکران می‌شود، رقابت کند.

فیلم سینمایی ترسناک Vicious (شرور) نیز که با درخشش داکوتا فانینگ در نقش اول و کارگردانی برایان برتینو در حال ساخت است، تاریخ اکران خود را از ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ به ۱۷ مرداد ۱۴۰۴ تغییر داد.

علاوه‌براین، فیلم سینمایی «۵ سپتامبر» که در فستیوال‌ها توانسته بود که توجه زیادی به‌خود جلب کند نیز قرار است ابتدا در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۳ به‌صورت محدود در برخی سینماها و بعدا در تاریخ ۱۳ آذر اکران عمومی شود. هالیوود ریپورتر قبلا نیز دلیل این برنامه‌ریزی کارگردان اثر یعنی تیم فلباوم را اتفاقات تلخی که در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ رخ داد و تاثیر منفی‌ای که بر این کارگردان گذاشته بود، اعلام کرد. پیتر سارزگارد در نقش اول این فیلم می‌درخشد و فیلیپ تراوئر، توماس ووبک، تیم فلباوم، شان پن، جان آیرا پالمر و جان ویلدرموث نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات