سم ریمی فیلم Doctor Strange 3 را کارگردانی خواهد کرد

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در یک مکان مرموز در فیلم فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness
طبق شایعه جدید منتشر شده، سم ریمی در آستانه توافق با مارول استودیو برای کارگردانی فیلم Doctor Strange 3 با بازی بندیکت کامبربچ است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سم ریمی ممکن است دوباره به دنیای سینمایی مارول بازگردد. به نقل از DarkHorizons، جف اسنایدر در The Insneider گزارش داد که مارول استودیو در آستانه بستن قراردادی با سم ریمی برای کارگردانی فیلم Doctor Strange 3 هستند و آن‌ها در آستانه امضای قرارداد همکاری قرار دارند. سم ریمی که پیش از این وظیفه کارگردانی سه‌گانه اورجینال اسپایدرمن برای سونی پیکچرز را بر عهده داشته بود، وظیفه کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را در سال ۲۰۲۲ بر عهده داشت.

تصویری از سم ریمی، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی و دکتر استرنج 2

ریمی درواقع جایگزین اسکات دریکسون برای کارگردانی فیلم Doctor Strange 2 شده بود و این فیلم درنهایت بیش از ۹۵۵.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول پس از فیلم Avengers: Endgame از نظر فروش در گیشه است. او درواقع پس از ۹ سال برای کارگردانی یک فیلم سینمایی بازگشته بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Doctor Strange 3 مثل داستان و اتفاقات و نویسندگان فیلمنامه آن در دسترس نیست.

همچنین اکنون نمی‌دانیم که این فیلم چه زمانی اکران خواهد شد، اما قابل انتظار است که به‌همراه فیلم Spider-Man 4، فیلم دکتر استرنج ۳ نیز بین دو قسمت فیلم Avengers تولید و اکران شود. همچنین می‌توانیم منتظر بازگشت بندیکت کامبربچ برای نقش در نقش دکتر استرنج و شارلیز ترون برای نقش کلیا در فیلم Doctor Strange 3 باشیم که در پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اولین‌بار معرفی شده بود..

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات