اولین کارگردان سریال گرین لنترن دنیای دی سی مشخص شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
هال جوردن - گرین لنترن - دی سی کامیکس - hal jordan - dc comics - green lantern
برادران وارنر و دی‌سی استودیو به‌تازگی کارگردان سریال Slow Horses را برای کارگردانی دو قسمت اول سریال Lanterns استخدام کرده‌اند.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین کارگردان سریال گرین لنترن مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که جیمز هاوز، کارگردان ۶ قسمت از سریال Slow Horses به سریال Lanterns اضافه شده است و او قرار است ۲ قسمت اول این سریال علمی تخیلی و پلیسی را کارگردانی کند. اخیرا مشخص شده است که کایل چندلر قرار است نقش هال جوردن ملقب به گرین لنترن را در سریال Lanterns بازی کند. هاورز به‌تازگی فیلم One Life را کارگردانی کرده است که اولین تجربه یک کارگردانی فیلم بلند برای او بود و او اخیرا فیلم The Amateur با بازی رامی ملک را جلوی دوربین برده است.

جیمز هاوز

گفته می‌شود که اتفاقات سریال Lanterns بیشتر قرار است روی زمین جریان داشته باشد و داستان این سریال بیشتر به داستان و اتفاقات سریال True Detective با اعضای گرین لنترن شباهت دارد. اتفاقات سریال Lanterns حول محور راز تاریکی جریان دارد که دو شخصیت هال جردن و جان استوارت قرار است در نظارت خود در زمین آن را کشف کنند و به حل این راز تاریک و احتمالا خطرناک بپردازند. همچنین جست‌وجو برای یافتن یافتن بازیگر جان استوارت سرعت گرفته است.

آرون پیر، بازیگر فیلم Rebel Ridge به‌همراه استفان جیمز، بازیگر سریال Homecoming دو گزینه اصلی برای بازی در نقش جان استوارت در سریال Lanterns هستند که هالیوودریپورتر می‌گوید تست بازیگری بازیگران مدنظر این نقش روز جمعه که دیروز بوده، انجام شده است. دیمن لیندلوف، سازنده آثاری چون سریال The Leftovers، سریال Lost و سریال Watchmen یکی از سازندگان و تهیه‌کنندگان اصلی سریال Lanterns خواهد بود.

سریال لنترنز براساس کمیک‌های گرین لنترن در دست ساخت است و کریس موندی، تهیه‌کننده و نویسنده سریال Ozark به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در سریال Green Lantern نقش خواهد داشت. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال لنترن‌ها قرار است از ماه ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳ تا تیر ۱۴۰۴) در آتلانتا انجام شود. تام کینگ، نویسنده دنیای کمیک دی سی هم به‌عنوان یکی از اعضای تیم خلاق در سریال Lanterns نقش دارد که این سریال برای پخش از شبکه HBO ساخته خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات