فیلم Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی با رکوردشکنی آغاز کرد

یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
برد پیت و جرج کلونی روبه‌روی یکدیگر در تصویر رسمی فیلم Wolfs
فیلم Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی توانست رکورد پر بیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه اپل تی‌وی پلاس را به‌نام خود ثبت کند.
تبلیغات

مدتی پیش فیلم Wolfs از شبکه اپل تی وی پلاس منتشر شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم اکشن شروعی درخشان داشته است. به نقل از ScreenRant، ددلاین گزارش داد که فیلم Wolfs توانست رکورد پر بیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه اپل تی‌وی پلاس را بشکند. اگرچه آمار دقیقی در دسترس نیست، اما منابع می‌گویند که این فیلم باعث افزایش تقریبا ۳۰ درصدی بینندگان هفتگی در این پلتفرم شده است که بیشترین افزایش در آمریکا، بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، مکزیک، برزیل و آلمان دیده می‌شود.

اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما منابع می‌گویند که عملکرد این فیلم می‌توانید تاثیر زیادی روی استراتژی آینده اپل داشته باشد. فیلم Wolfs داستان دو فیکسر و حل کننده‌ حرفه‌ای را دنبال می‌کند که برای یک کار استخدام می‌شوند و آن‌ها در ادامه مجبور خواهند شد تا برخلاف میل خود با یکدیگر همکاری کنند. جرج کلونی، برد پیت، آستین آبرامز، ایمی رایان و پورنا جاگاناتان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wolfs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ولفس را بر عهده داشته است. همچنین ساخت فیلم Wolfs 2 تایید شده است که برد پیت و جرج کلوین برای نقش‌آفرینی دوباره و جان واتس برای کارگردانی این فیلم باز خواهند گشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات