فیلم Five Nights At Freddy’s 2 بزرگ‌تر و ترسناک‌تر خواهد بود

ترس بیشتر!
یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Five Nights At Freddy’s
پس از موفقیت چشمگیر قسمت اول در گیشه، تعجبی ندارد که یونیورسال پیکچرز سریعا چراغ سبز ساخت دنباله Five Nights At Freddy’s را نشان داده است.
تبلیغات

فیلم اول Five Nights At Freddy’s که براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی محبوب اسکات کاوتون ساخته شده بود، با وجود نقدهای عموما منفی، با فروش ۲۹۵ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین فیلم بلوم‌هاوس تبدیل شد. همچنین این فیلم رکوردهای پخش آنلاین را در پیکاک شکست.

جاش هاچرسون در نقش یک نگهبان امنیتی آشفته ظاهر شد که در یک مرکز سرگرمی خانوادگی و پیتزافروشی متروکه مشغول به کار می‌شود و کشف می‌کند که عروسک‌های متحرک آنجا توسط ارواح کودکان قاتل تسخیر شده‌اند.

قرار است فیلمبرداری دنباله این فیلم سه هفته دیگر در نیواورلئان آغاز شود. به گزارش دارک هورایزنز هاچرسون در گفتگو با اسکوایر درباره آنچه طرفداران می‌توانند از این دنباله انتظار داشته باشند، گفت:

«این فیلم بسیار بزرگ‌تر است؛ خطرات بیشتر شده‌اند. عروسک‌های متحرک بیشتری وارد می‌شوند، عروسک‌های متحرک متفاوتی می‌آیند و دنیای فیلم به شکلی چشمگیر گسترش پیدا می‌کند.

ما درحال‌حاضر تلاش می‌کنیم تعادلی بین گسترش این دنیا به شکلی جالب و حفظ واقع‌گرایی شخصیت‌ها برقرار کنیم. این چیزی است که فکر می‌کنم همه ما در فیلم اول برایش جنگیدیم، زیرا دنیایی که در Five Nights At Freddy’s خلق شده، بسیار عجیب است. آنقدر اغراق‌آمیز و دیوانه‌وار است که یافتن حقیقت احساسی شخصیت‌ها کلید موفقیت بود.

فکر می‌کنم طرفداران از تماشای آن به وجد خواهند آمد. با توجه به منبع اصلی، بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. در ضمن، ترسناک‌تر هم خواهد بود.»

هاچرسون درباره آینده این مجموعه پس از فیلم دوم، می‌گوید: «این پروژه پتانسیل یک مجموعه طولانی و بسیار سرگرم‌کننده را دارد، اما درحال‌حاضر، ما روی فیلم دوم تمرکز کرده‌ایم. باید ببینیم پس از آن چه پیش می‌آید.»

فیلم Five Nights At Freddy’s 2 قرار است در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۵ (۱۴ آذر ۱۴۰۴) در سینماهای آمریکا اکران شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات