ویل اسمیت در فیلم جدید مایکل بی حضور خواهد داشت

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ویل اسمیت (Will Smith) و مایکل بی (Michael Bay)
ظاهرا ویل اسمیت و مایکل بی در فیلم اکشن Fast and Loose به یکدیگر خواهند پیوست.
تبلیغات

پس از موفقیت فیلم Bad Boys: Ride or Die، ویل اسمیت در تلاش برای همکاری دوباره با کارگردانی است که تقریبا ۳۰ سال پیش در راه‌اندازی مجموعه Bad Boys به او کمک کرد. با اینکه هنوز هیچ قراردادی به طور رسمی امضا نشده است، ددلاین گزارش داده که مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم اکشن Fast and Loose با بازی اسمیت است. ددلاین اخیرا خبر داده بود که ویل اسمیت از حضور در فیلم Sugar Bandits انصراف داده است. پس از خروج اسمیت از این فیلم، شایعاتی درباره پروژه بعدی او در هالیوود پیچید.

Fast and Loose داستان مردی را روایت می‌کند که در تیخوانا از خواب بیدار می‌شود و هیچ خاطره‌ای ندارد. او در حال تلاش برای بازسازی گذشته‌اش متوجه می‌شود که دو زندگی داشته است؛ یکی به عنوان رهبر جنایتکاران و دیگری به عنوان مامور مخفی سازمان سیا. فیلم‌نامه Fast and Loose توسط جان هابر، اریش هابر، کریس برمنر و اریک پیرسون نوشته شده است.

ویل اسمیت و مارتین لارنس روی پوستر فیلم پسران بد: بران یا بمیر به کارگردانی عادل العربی و بلال فلاح

رابرت سیموندز و نوآ فگل‌سون به نمایندگی از شرکت STXfilms تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهند بود. Fast and Loose از مدتی پیش توسط ویل اسمیت در حال توسعه است و پس از اکران Bad Boys: Ride or Die که در باکس آفیس جهانی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشت، چندین پروژه مرتبط با اسمیت بر سر زبان‌ها افتاد. این فیلم پروژه بزرگی محسوب می‌شود و ظاهرا نتفلیکس قصد دارد که بودجه قابل‌توجه‌ای را به آن اختصاص دهد؛ زیرا ایده همکاری ویل اسمیت و مایکل بی برای تمامی طرفین بسیار وسوسه‌کننده بوده است.

مایکل بی و ویل اسمیت از سال ۱۹۹۵ با فیلم Bad Boys همکاری خود را آغاز کردند و این پروژه هر دوی آن‌ها را به ستارگان سینما تبدیل کرد. ویل اسمیت به یکی از پردرآمدترین ستاره‌های هالیوود تبدیل شد و مایکل بی به کارگردانی فیلم‌های بزرگی پرداخت. او در نهایت مجموعه Transformers را به دست گرفت و پنج فیلم اول این مجموعه را کارگردانی کرد. مایکل بی پیش از این فیلم اکشن 6 Underground را در سال ۲۰۱۹ برای نتفلیکس کارگردانی کرد و با آن به موفقیت قابل‌توجه‌ای دست یافت. همچنین فیلم هیجان‌انگیز Ambulance یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های اکشن او در پلتفرم نتفلیکس محسوب می‌شود.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Deadline

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات