تصاویر فصل چهارم The Witcher متحدان گرالت را نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مطالعه 3 دقیقه
چهره گرالت در فصل چهارم سریال The Witcher
تصاویر پشت صحنه فصل چهارم سریال The Witcher برخی از متحدان گرالت نظیر رجیس، زولتان چیوی و میلوا را نشان می‌دهند.
تبلیغات

فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Witcher (ویچر) روبه پایان است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از محل فیلم‌برداری این نمایش به بیرون درز کرده است. همان‌طور که رسانه کامینگ‌سون گزارش داد، تصاویر پشت صحنه تازه برخی از متحدان گرالت نظیر رجیس، زولتان چیوی، کهیر و میلوا را نشان می‌دهند که در مسیر یافتن سیری به کمک گرگ سفید می‌آیند. فصل چهارم سریال ویچر در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها خواهد شد.

گرالت و رجیس در فصل چهارم سریال The Witcher
رجیس، زولتان چیوی و میلوا در فصل چهارم سریال The Witcher
زولتان چیوی و میلوا در فصل چهارم سریال ویچر
گرالت و رجیس در فصل چهارم سریال ویچر

لیام همسورث پس از فصل سوم سریال The Witcher به‌جای هنری کویل ردای گرالت را برتن می‌کند. فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر، جوئی بیتی در نقش جسکیر، ایمون فارن در نقش کهیر، آنا شافر در نقش تریس مریگولد، کیم بودنیا در نقش وزمیر، دنی وودبرن در نقش زولتان چیوی، لارنس فیشبرن در نقش رجیس، منگر ژانگ در نقش میلوا، میمی نودوینی در نقش فرینجیلا و ماهش جادو در نقش ویلگه‌فورتز، ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فصل چهارم سریال ویچر بازی می‌کنند.

سریال The Witcher شبکه نتفلیکس با اقتباس از کتاب‌های فانتزی پرفروشی با همین نام از آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیایی مملو از شرارت پیدا کند. بااین‌حال وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات گلیم‌شان را از آب بیرون بکشند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات