هنری کویل در فیلم Voltron بازی می‌کند

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
هنری کویل روی فرش قرمز
هنری کویل، بازیگر سابق سوپرمن و گرالت پس از توافق با آمازون و MGM قرار است در فیلم Voltron به ایفای نقش بپردازد.
تبلیغات

فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه انیمیمشنی ولترون در دست ساخت است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه موردانتظار اضافه شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که هنری کویل، بازیگر سابق سوپرمن در دنیای DCEU و گرالت در سه فصل اول سریال ویچر پس از توافق با Amazon MGM Studios قرار است در فیلم Voltron نقش‌آفرینی کند. کویل درواقع به دنیل کویین توی در فیلم لایو اکشن ولترون اضافه شده است. در هر حال اطلاعاتی از نقش کویل در دسترس نیست.

انیمیشن Voltron: Legendary Defender نتفلیکس

راوسون مارشال تربر، کارگردان آثاری چون فیلم We're the Millers، فیلم Central Intelligence، فیلم Skyscraper و فیلم Red Notice وظیفه کارگردانی فیلم Voltron را براساس فیلمنامه‌ای از الن شانمن بر عهده خواهد داشت که تربر در نوشتن فیلمنامه نیز کمک خواهد کرد. مجموعه انیمیشنی ولترون اقتباسی از دو مجموعه انیمه Beast King GoLion و Armored Fleet Dairugger XV است که شخصیت‌های آن سوار ربات‌های غول‌پیکر می‌شوند و به مبارزه می‌پردازند. این مجموعه از سال ۱۹۸۴ با دو سریال انیمیشنی Lion Force Voltron و Vehicle Team Voltron آغاز به کار کرد.

در سال‌های اخیر این مجموعه با انیمیشن Voltron: Legendary Defender احیا شده است که در این سریال انیمیشنی در ۷۸ قسمت و ۸ فصل تولید و در بین سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ از نتفلیکس پخش شدند. در هر حال نتفلیکس در سال جاری مجبور به حذف این انیمیشن شده است. کویل در سال ۲۰۲۴ در ابتدا در فیلم Argyle به کارگردانی متیو وان و سپس در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare به کارگردانی گای ریچی حضور داشت.

همچنین شاهد حضور کوتاه و افتخاری این بازیگر در فیلم Deadpool and Wolverine بودیم. فیلم In the Grey به کارگردانی گای ریچی فیلم بعدی کویل است که در اوایل سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. او همچنین قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ در ریبوت فیلم Highlander به کارگردانی چاد استاهلسکی جلوی دوربین برود. کویل همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Warhammer 40,000 حضور دارد که احتمال دارد در آن بازی نیز کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات