انیمه My Hero Academia در فصل هشتم به پایان می‌رسد

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
قسمت پایانی فصل هفتم انیمه My Hero Academia
با اعلام خالقان مدرسه قهرمانانه من، انیمه My Hero Academia مانند مانگا این مجموعه با فصل هشتم در سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.
تبلیغات

پخش فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من روز شنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه به پایان راه خود رسیده است. به نقل از Gamespot و ScreenRant، یک رویداد ویژه برای این انیمه در روز شنبه برگزار خواهد شد که این رویداد My Hero Mass Media نام دارد و در یوتیوب پخش می‌شود. طبق پیام تبلیغاتی این برنامه، فصل پایانی انیمه My Hero Academia در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

اگرچه این انیمه به‌صورت رسمی برای فصل هشتم تمدید نشده، اما این موضوع باعث غافلگیری طرفداران نشده است. مانگا مدرسه قهرمانانه من تابستان امسال به پایان رسید و قابل انتظار بود که انیمه آن نیز به پایان برسد و اکنون طبق انتظار فصل هشتم انیمه My Hero Academia قرار است فصل پایانی این انیمه باشد که سال آینده با تعداد قسمتی نامشخص و در زمانی نامعلوم پخش می‌شود.

همچنین فردا انیمه My Hero Academia: You're Next که قسمت سینمایی جدید این مجموعه است، اکران خواهد شد. فصل هفتم انیمه نیز قرار است آرک داستانی Final War را خاتمه دهد که فصل هفتم در ۲۱ قسمت تولید شده است. در هر حال تاکنون ۱۵۸ قسمت در ۷ فصل به‌همراه ۹ قسمت OVA و ۴ قسمت سینمایی از انیمه My Hero Academia تولید شده است. انیمه مدرسه قهرمانانه من اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. اولین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با جلد ۴۱ام داستان آن خاتمه یافت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات