سریال The Diplomat برای فصل سوم تمدید شد

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سریال The Diplomat
نتفلیکس پیش از آغاز پخش فصل دوم سریال محبوب The Diplomat، از تمدید آن برای فصل سوم خبر داد.
تبلیغات

سریال The Diplomat که با بازی کری راسل در نقش سفیر کیت وایلر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، داستان پرتنش و سیاسی جذابی را روایت می‌کند. این سریال که در آوریل ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شد، به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این پلتفرم تبدیل شد و توانست نامزد جوایز معتبری مانند امی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، حالا بلا باجاریا، مدیر ارشد محتوای نتفلیکس، در کنفرانس بلومبرگ اسکرین‌تایم در لس‌آنجلس خبر تمدید این سریال برای فصل سوم را اعلام کرد. این تصمیم تنها سه هفته پیش از پخش فصل دوم که قرار است در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) آغاز شود، گرفته شده است.

فصل دوم سریال The Diplomat با ۶ قسمت، ماجرای سفیر کیت وایلر و تیمش در سفارت آمریکا در بریتانیا را دنبال می‌کند. آن‌ها با پیامدهای انفجاری که در پایان فصل اول رخ داد و منجر به مجروح شدن هال با بازی روفوس سول، همسر کیت شد، مواجه می‌شوند. همچنین، آلیسون جنی در نقش گریس پن، معاون رئیس‌جمهور، به جمع بازیگران اضافه شده است.

دبورا کان، خالق و شورانر سریال، درباره فصل سوم گفت: «فصل سوم صفحه شطرنج را برمی‌گرداند. کیت کابوس خاصی را تجربه می‌کند که همان به دست آوردن چیزی است که می‌خواهد.» تولید فصل سوم هم‌اکنون در نیویورک و لندن در حال انجام است.

فصل اول سریال The Diplomat در چهار هفته اول پخش، نزدیک به ۱۷۴ میلیون ساعت دیده شد و به یکی از موفق‌ترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شد. با توجه به استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان، به نظر می‌رسد فصل‌های دوم و سوم نیز همین موفقیت را تکرار خواهند کرد.

حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت سفیر کیت وایلر در فصل‌های آینده چه خواهد شد. آیا شما هم منتظر تماشای فصل دوم سریال The Diplomat هستید؟ نظرتان درباره تمدید زودهنگام آن برای فصل سوم چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات