تاریخ اکران فیلم Lilo and Stitch دیزنی اعلام شد

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اولین نما از استیچ در فیلم Lilo and Stitch
والت دیزنی سرانجام تاریخ اکران فیلم Lilo and Stitch را تایید و اعلام کرده است که این فیلم لایو اکشن در بهار سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.
تبلیغات

والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Lilo and Stitch است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم لایو اکشن لیلو و استیچ اعلام شده است. به نقل از Comingsoon، والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Lilo and Stitch برای اکران در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. نکته قابل توجه این است که در همین تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 8 قرار است اکران شود.

فیلم لیلو و استیچ در ابتدا قرار بود ازطریق دیزنی پلاس پخش شود، اما در ادامه والت دیزنی تصمیم به تغییر استراتژی خود گرفته است. کریس سندرز در نقش استیچ، مایا کیولوها در نقش لیلو، زک گالیفیناکیس، سیدنی الیزابت آگودونگ، بیلی مگنوسن، کایپو دودویت، کورتنی بی. ونس، تیا کریر، ایمی هیل و جیسون اسکات لی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم لیلو استیچ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فلیشر کمپ، کارگردان انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On وظیفه کارگردانی فیلم Lilo and Stitch را بر عهده دارد. کریس برایت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم لیلو و استیچ را بر عهده دارد. دن لین و جاناتان ایریک که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Aladdin با دیزنی همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Lilo and Stitch حضور دارند. انیمیشن Lilo and Stitch داستان یک دختر در هاوایی را روایت می‌کند که لیلو نام دارد.

او به یک حیوان خانگی غیر معمول که درواقع یک فراری با قدرت‌های فوق‌العاده است و استیچ نام دارد، پناه می‌دهد و در ادامه شاهد رابطه دوستی عمیق بین این دو هستیم. انیمیشن Lilo & Stitch که تسوط استودیو انیمیشن سازی والت دیزنی تولید شده بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و این انیمیشن که با نقد و واکنش‌های مثبت تماشاگران و منتقدان مواجه شده بود، توانست بیش از ۲۷۳.۱ میلیون دلار در گیشه فروش کند و نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات