اولین پوستر و تیزر فصل هشتم انیمه My Hero Academia منتشر شد

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایزوکو در فصل هفتم انیمه My Hero Academia
Studio BONES با انتشار یک تیزر و پوستر به‌صورت رسمی ساخت فصل هشتم و پایانی انیمه My Hero Academia را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

پخش فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من امروز به پایان رسید و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. به نقل از AnimeCorner، ساخت فصل هشتم انیمه My Hero Academia رسما تایید شده است که فصل پایانی این انیمه خواهد بود. این خبر البته پیش از آن فاش شده بود، اما اکنون به شکل رسمی این خبر با انتشار یک تیزر تایید شده است که در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

پخش از رسانه

Studio BONES برای ساخت فصل هشتم و پایانی انیمه مدرسه قهرمانانه من بازگشته است که این فصل در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر فصل هشتم و پایانی انیمه My Hero Academia را شاهد باشید:

ایزوکو در پوستر فصل هشتم انیمه My Hero Academia

تاکنون ۱۵۸ قسمت در ۷ فصل به‌همراه ۹ قسمت OVA و ۴ قسمت سینمایی از انیمه My Hero Academia تولید و منتشر شده است. انیمه مدرسه قهرمانانه من اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. اولین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با جلد ۴۱ام داستان آن خاتمه یافت. روز گذشته نیز انیمه My Hero Academia: You're Next که قسمت سینمایی جدید این مجموعه است، اکران شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات