اولین تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition | اونجرز لگویی

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
دنیس در حال صحبت با ولورین و مون نایت در انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition
مارول اولین تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش اتفاقات این انیمیشن هستیم.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر قسمت تازه انیمیشن Lego Marvel Avengers منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، مارول و لگو به‌تازگی اولین تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition را منتشر کرده‌اند که در طول این تریلر شاهد نسخه لگویی اونجرز تا دیگر شخصیت‌های دنیای مارول مثل ولورین و دردویل هستیم و همچنین چندین صحنه مشهور فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شکل لگویی بازسازی شده‌اند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

پخش از رسانه

انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition که جدیدترین همکاری مارول با لگو محسوب می‌شود، در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. پیش از این مارول و لگو چندین انیمیشن با همکاری یکدیگر تولید و منتشر کرده‌اند که انیمیشن Lego Marvel Avengers: Code Red آخرین همکاری آن‌ها بوده است که سال گذشته منتشر شد.

تمرکز داستان انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition روی شخصیت دنیس از اعضای Damage Control است که وظیفه او این است که پس از هر نبرد ابرقهرمانان، مناطق آسیب دیده را تمیز و درست کند. دنیس در ادامه مجبور می‌شود پس از اینکه اونجرز گرفتار و زندانی شدند، تبدیل به یک قهرمان شود و با تشکیل تیمی از دیگر قهرمانان، ماموریتی برای نجات انتقام جویان آغاز کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات