کارگردان و شخصیت شرور فیلم Doctor Strange 3 احتمالا مشخص شده است

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
دکتر استرنج و کلیا در پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness
طبق اطلاعات جدید منتشر شده، کارگردان فیلم Doctor Strange 3 به‌همراه شخصیت شرور و منفی و بازیگر آن هم‌اکنون مشخص شده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدید احتمالی از فیلم دکتر استرنج ۳ منتشر شده است. به نقل از FictionHorizon، اطلاعات جدیدی از فیلم Doctor Strange 3 در وب‌سایت Production Weekly ثبت شده است که نشان می‌دهد سم ریمی رسما قراردادی برای کارگردانی فیلم دکتر استرنج ۳ با مارول استودی و والت دیزنی امضا کرده است. او پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را در سال ۲۰۲۲ بر عهده داشت و به‌تازگی شایعات مذاکره مارول با او برای کارگردانی دنباله این فیلم منتشر شده بود.

اطلاعات منتشر شده از فیلم Doctor Strange 3

درکنار آن اطلاعاتی از بازگشت بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و شارلیز ترون در نقش کلیا در فیلم دکتر استرنج ۳ منتشر شده است و همچنین این وب‌سایت تایید می‌کند که بندیکت وانگ برای نقش وانگ در فیلم Doctor Strange 3 باز خواهد گشت که نکته غافلگیر کننده‌ای نیست. اما نکته قابل توجه و مهم اطلاعات Production Weekly این است که شخصیت شرور و منفی فیلم دکتر استرنج ۳ قرار است دورمامو باشد و همچنین دنزل واشینگتن، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای نقش دورمامو در این فیلم انتخاب شده است.

سم ریمی در فرش قرمز فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

صد البته باتوجه‌به معرفی شخصیت کلیا بسیاری انتظار حضور دورمامو در فیلم Doctor Strange 3 را داشتند، اما به‌نظر می‌رسد که مراحل تولید فیلم بسیار جلوتر از انتظار طرفداران است و حتی ظاهرا بازیگر این نقش هم انتخاب شده است. همچنین شاید جالب است بدانید که بندیکت کامبربچ صداپیشگی و موشن کپچر شخصیت دورمامو را در فیلم Doctor Strange انجام داده بود. در هر حال نمی‌توان به‌طور کلی فعلا اطلاعات Production Weekly را رسمی و قطعی دانست، اما احتمال دارد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از فیلم دکتر استرنج ۳ منتشر شود.

دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس در فیلم گلادیاتور ۲

همچنین می‌توان انتظار داشت که این فیلم به‌همراه فیلم مرد عنکبوتی ۴ بین دو قسمت آینده فیلم Avengers در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ اکران شود و بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت فیلم Doctor Strange 3 در طول سال ۲۰۲۵ جلوی دوربین برود، اما اکنون مشخص نیست نویسنده فیلمنامه این فیلم چه کسی است و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در آینده باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات