رابرت داونی جونیور در فیلم جدید یونیورسال بازی می‌کند

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
رابرت داونی جونیور در فرش قرمز
رابرت داونی جونیور پس از بازی در Oppenheimer، این بار برای بازی در فیلم The Hider در حال مذاکره با یونیورسال پیکچرز است.
تبلیغات

به گزارش ComingSoon، شرکت یونیورسال پیکچرز قصد دارد فیلمی براساس داستان کوتاه The Hider نوشته جولیانا باگوت بسازد. گفته می‌شود رابرت داونی جونیور که پیش‌تر در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان با این استودیو همکاری کرده بود، در حال مذاکره برای بازی در این پروژه است.

براساس گزارش رسانه ددلاین، یونیورسال پیکچرز اندرو بارر و گابریل فراری را برای نوشتن فیلمنامه‌ای براساس داستان کوتاه جولیانا باگوت استخدام کرده است.

جزئیات داستان فیلم The Hider هنوز فاش نشده است، اما باتوجه‌به موفقیت همکاری قبلی رابرت داونی جونیور و یونیورسال پیکچرز، انتظار می‌رود این شرکت امیدوار به تکرار حداقل بخشی از آن موفقیت باشد. داونی جونیور علاوه‌بر بازی، از طریق کمپانی تولید فیلمش با نام Team Downey، به‌همراه سوزان داونی و آماندا بورل تهیه‌کنندگی این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت.

رابرت داونی جونیور در فیلم Oppenheimer نقش دریاسالار لوئیس استراوس را بازی کرد و برای این نقش جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کرد. این فیلم در مجموع ۷ جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کرد و در گیشه جهانی حدود ۹۷۶ میلیون دلار فروش داشت.

همچنین بارر و فراری پیش از این در نگارش فیلمنامه Ant-Man and the Wasp  همکاری داشته‌اند و فیلمنامه‌های فیلم Die in a Gunfight، فیلم No Exit و انیمیشن Transformers One را نیز در کارنامه دارند.

به‌نظر شما آیا همکاری مجدد رابرت داونی جونیور و یونیورسال می‌تواند موفقیتی مشابه فیلم Oppenheimer را رقم بزند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات