سریال جدید غرور و تعصب ساخته می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
کالین فرث در نقش آقای دارسی در سریال Pride and Prejudice
ظاهرا نتفلیکس برای ساخت سریالی اقتباسی از رمان غرور و تعصب آماده می‌شود.
تبلیغات

نتفلیکس در حال ساخت سریال جدیدی از غرور و تعصب براساس رمان جین آستین در سال ۱۸۱۳ است. این خبر پس از اعلام بی‌بی‌سی مبنی بر ساخت یک اسپین‌آف از غرور و تعصب با تمرکز بر شخصیت مری بنت منتشر شده است.

این سریال جدیدترین اقتباس تلویزیونی از این داستان عاشقانه کلاسیک است که پس از سریال کوتاه ۱۹۹۵ با حضور کالین فرث در نقش آقای دارسی و جنیفر ایل در نقش الیزابت بنت به تصویر کشیده می‌شود.

نتفلیکس سابقه اقتباس از آثار جین آستین را در کارنامه دارد. این شبکه در سال ۲۰۲۲ اقتباسی سینمایی از رمان اقناع را با حضور داکوتا جانسون به عنوان نقش اصلی منتشر کرد. سریال جدید نتفلیکس از رمان غرور و تعصب توسط دالی آلدرتون نوشته خواهد شد.

در حال حاضر این پروژه هیچ بازیگر یا کارگردانی ندارد. داستان سریال به الیزابت بنت، یک زن جوان، باهوش و سرسخت می‌پردازد. الیزابت در برخورد اولیه با آقای دارسی دیدی منفی نسبت به او پیدا می‌کند؛ اما در گذر زمان داستانی عاشقانه میان این دو شکل می‌گیرد.

از بین تمامی اقتباس‌های قبلی، فیلم سال ۲۰۰۵ با حضور کیرا نایتلی و مت مک‌فادین تا به امروز محبوب‌ترین اقتباس این رمان بوده است. جالب است که بدانید کیرا نایتلی برای نقش‌آفرینی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ComingSoon

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات