بازیگر Birds of Prey در بازسازی یک فیلم ترسناک بازی می‌کند

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
مری الیزابت وینستد در نقش کیت در بیمارستان در فیلم Kate
مری الیزابت وینستد در حال مذاکره با عوامل فیلم The Hand That Rocks the Cradle است تا یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند.
تبلیغات

به گزارش ComingSoon، مری الیزابت وینستد، بازیگر سریال Ahsoka برای اضافه شدن به لیست بازیگران فیلم The Hand That Rocks the Cradle محصول استودیو فیلم‌سازی قرن بیستم، با تهیه‌کنندگان آن وارد مذاکره شد. این فیلم یک نسخه بازسازی‌شده از فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز کرتیس هنسون با همین نام است که در سال ۱۹۹۲ اکران شده بود.

انتظار می‌رود که مری الیزابت وینستد برای به‌تصویر کشیدن شخصیت کلر بارتل برگزیده شده باشد که یکی از نقش‌های مهم این فیلم است و در نسخه اصلی مربوط به سال ۱۹۹۲، آنابلا شیورا آن را بازی کرده بود. وینستد قبلا هم در فیلم‌های ترسناکی مانند ۱۰ خط کلاورفیلد در سال ۲۰۱۶، مقصد نهایی ۳ و کریسمس سیاه در سال ۲۰۰۶ نیز بازی کرده بود. سریال جنتلمنی در مسکو آخرین نقش‌آفرینی او بود که در کنار ایوان مک‌گرگور در آن بازی کرده است.

مری الیزابت وینستد در فیلم Gemini Man

فیلم The Hand That Rocks the Cradle علاوه‌بر وینستد شامل ستارگانی مانند مایکا مونرو نیز می‌شود. مونرو نقش یک پرستار بچه را بازی می‌کند که قصد دارد تا از مادر خانواده دزدی کند و از او انتقام بگیرد. این فیلم وسط میشل گارزا کرورا کارگردانی می‌شود و از روی فیلمنامه‌ای نوشته شده توسط مایکا بلومبرگ ساخته می‌شود. تهیه‌کنندگان آن نیز تد فیلد، مایکل شیفر و مایکا لاروکا هستند و مایکل ناپولیلو و ماریا فریسک نیز از طرف استودیو رادار پیکچرز بر روند ساخت آن نظارت می‌کنند.

نسخه اصلی این فیلم در سال ۱۹۹۲ و با کرگردانی کرتیس هنسون ساخته و اکران شده بود و آنابلا شیورا، مت مک‌کوی، ارنی هادسون، جولین مور و مادلین زیما از جمله بازیگران فیلم The Hand That Rocks the Cradle بودند. این فیلم با محوریت یک زن بیوه بود که به‌منظور گرفتن انتقام شوهر متوفی‌اش، پرستار بچه یکی از مشتریان سابق او شده بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات