اولین تریلر انیمیشن والاس و گرومیت | شروع انتقام پنگوئن شرور

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
والاس و گرومیت در گاراژ در انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl
نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl را منتشر کرده است که در آن شاهد دردسرهای جدید والاس و گرومیت هستیم.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن جدید والاس و گرومیت منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl را منتشر کرده است که در این تریلر کوتاه شاهد بازگشت Feathers McGraw هستیم که در حال اجرای برنامه خود برای گرفتن انتقامش از والاس و گرومیت است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

پخش از رسانه

همچنین انیمیشن جدید والاس و گرومیت در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۴ دی ۱۴۰۳) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl

نیک پارک و مرلین کراسینگهام، خالقان والاس و گرومیت به‌عنوان کارگردان در این انیمیشن استاپ موشن حضور دارند و مارک برتون فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. داستان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit روی اختراع جدید والاس تمرکز دارد که یک نوم هوشمند را اختراع می‌کند که ظاهرا توانایی تکامل دارد و ممکن است باعث نابودی زندگی آرام والاس و گرومیت شود.

بن وایتهد، پیتر کی، لورن پتل، ریس شیراسمیت، دایان مورگان، آجوآ آندو، لنی هنری و ماز خان از جمله صداپیشگان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit هستند که به صداپیشگی پرداخته‌اند. استودیو انیمیشن‌سازی آردمن که پیش از این با نتفلیکس برای ساخت انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget و انیمیشن کوتاه Robin Robin همکاری کرده بود برای ساخت انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl بازگشته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات