تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن The Wild Robot مشخص شد

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ربات در حال دویدن میان پرندگان در انیمیشن The Wild Robot
یونیورسال و دریم ورکس تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت انیمیشن The Wild Robot را مشخص و اعلام کردند.
تبلیغات

دتی می‌شود که انیمیشن ربات وحشی پس از دریافت تحسین منتقدان روی پرده‌های سینما رفته و عملکرد خوبی در گیشه جهانی داشته است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت این انیمیشن مشخص شده است. به نقل از فوربس، وب‌سایت When to Stream گزارش داد که نسخه با کیفیت انیمیشن The Wild Robot در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ مهر ۱۴۰۳) که سه‌شنبه این هفته می‌شود، روی پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد.

انیمیشن The Wild Robot که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری تولید شده، تاکنون بیش از ۱۴۸.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۳.۷ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۶۴.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نای، کیت کانر، استفانی شو، مارک همیل، مت بری و وینگ ریمز از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Wild Robot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

ربات و جوجه اردک مهربان در انیمیشن The Wild Robot

انیمیشن The Wild Robot داستان رازوم ۷۱۳۴ را دنبال می‌کند و به یک جزیره متروک به ساحل می‌رود. داستان انیمیشن زمانی آغاز می‌شود که او محافظ غیرمنتظره یک غاز یتیم می‌شود که او را برایت‌بیل می‌نامد. آن‌ها با هم برای زنده‌ماندن در محیط سخت تلاش می‌کنند، اما فقط با کمک گروهی نزدیک از حیوانات نامتناسب که ابتدا دوستان و سپس خانواده می‌شوند، موفق به انجام این کار می‌شوند.

همچنین اخیرا ساخت انیمیشن The Wild Robot 2 تایید شده است. کریس سندرز، کارگردان آثاری چون انیمیشن Lilo & Stitch، انیمیشن How to Train Your Dragon، انیمیشن The Croods و فیلم The Call of the Wild وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن ربات وحشی را بر عهده داشته است و برای کارگردانی انیمیشن The Wild Robot 2 باز خواهد گشت. این انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پیتر براون است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات