رکوردشکنی‌های فیلم ددپول و ولورین تمام شدنی نیست

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
نگاه تعجب آور ددپول و ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine
فیلم Deadpool and Wolverine موفق شد رکورد فروش فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال روی فروشگاه‌های دیجیتالی را بشکند.
تبلیغات

مدتی پیش نسخه با کیفیت فیلم ددپول و ولورین روی فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد. ددلاین گزارش داد که فیلم Deadpool and Wolverine توانست رکورد پر فروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در هفته اول عرضه روی پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های دیجیتالی در آمریکای شمالی را بشکند. این رکوررد پیش از این به فیلم John Wick: Chapter 4 تعلق داشت.

فیلم ددپول و ولورین پیش از این به پر فروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در گیشه جهانی و آمریکا تبدیل شده بود و رکورد افتتاحیه این فیلم‌ها را نیز در اختیار دارد. فیلم Deadpool and Wolverine تاکنون بیش از ۱.۳۳۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۳۵.۲ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۶۹۷.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی می‌شود. این فیلم اکنون ۲۱امین فیلم پر فروش‌ تاریخ سینما و ۱۳امین فیلم پر فروش تاریخ سینمای آمریکا است. همچنین فیلم ددپول و ولورین اکنون پنجمین فیلم پر فروش در آمریکا و هفتمین فیلم پر فروش در گیشه جهانی در دنیای سینمایی مارول است.

ولورین در حال تماشا ددپول و داگ پول در فیلم Deadpool and Wolverine

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده داشته است. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات