انیمه One Piece با یک استراحت طولانی مواجه شد | معرفی ریمستر آرک Fish-Man Island

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
مانکی دی لوفی از انیمه وان پیس
سازندگان انیمه One Piece تایید کردند که به مدت ۶ ماه قرار نیست هیچ قسمت جدیدی از این انیمه پخش شود.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از وضعیت انیمه وان پیس منتشر شده است. به نقل از IGN، استودیو Toei Animation تایید کرد که انیمه One Piece با یک استراحت ۶ ماهه مواجه خواهد شد و بدین ترتیب از روز یکشنبه ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) که دیروز بود، قسمت جدید دیگری از آرک داستانی Egghead تا ماه آوریل ۲۰۲۵ (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۴) پخش نخواهد نشد. در عوض طرفداران انیمه وان پیس می‌توانند منتظر نسخه ریمستر آرک داستانی Fish-Man Island Saga و یک قسمت ویژه به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه باشند.

درواقع اعلامیه Toei Animation نشان می‌دهد که پس از پخش قسمت ۱۱۲۲ام انیمه One Piece قرار نیست فعلا شاهد پخش قسمت جدیدی از این انیمه باشیم. همچنین پخش انیمه One Piece Log: Fish-Man Island Saga از تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) آغاز خواهد شد و تا ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) ادامه خواهد داشت که پخش این قسمت‌ها به شکل هفتگی خواهد بود. این آرک داستانی قرار است ۲۱ قسمت داشته باشد که پیش از این نسخه اصلی آن طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ پخش شده بودند.

گفته می‌شود که انیمیشن‌ها به‌خصوص صحنه‌های اکشن آن بهبود یافته‌اند و جزئیات و کیفیت بالاتری به‌همراه موسیقی و صدا پس زمینه بهبود یافته و جدیدی شاهد خواهیم بود. همچنین یک افتتاحیه جدید برای انیمه با نام We Go توسط کیتادانی هیروشی ساخته شده است و آهنگ اختتامیه هم Sailing از BE:FIRST خواهد بود. همچنین قسمت ویژه انیمه وان پیس قرار است One Piece Fan Letter نام داشته باشد و مدت زمان آن ۳۰ دقیقه خواهد بود که یک داستان فرعی در دنیای انیمه را روایت خواهد کرد.

انیمه One Piece Fan Letter در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) پخش خواهد شد. همچنین لازم به گفتن است که این موضوع ارتباطی به بازسازی انیمه One Piece توسط ویت استودیو برای نتفلیکس ندارد و دو پروژه کاملا جداگانه هستند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات