اولین تریلر فصل دوم سریال Silo | بازگشت ربکا فرگوسن برای یافتن حقیقت

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
 ربکا فرگوسن در فصل دوم سریال Silo
شبکه اپل تی‌وی پلاس اولین تریلر فصل دوم سریال Silo با بازی ربکا فرگوسن را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی هستیم.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال سیلو منتشر شده است. به نقل از ددلاین، اپل امروز اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Silo را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت ژولیت با بازی ربکا فرگوسن به دنیای پر هرج و مرج سریال هستیم. در طول این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل دوم سریال سیلو هستیم که حوادث پس از اتفاقات پایان فصل اول به‌همراه تلاش ژولیت نیکولز برای یافتن حقیقت را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

پخش از رسانه

فصل دوم سریال Silo در ۱۰ قسمت تولید شده است که پخش آن از تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) از شبکه اپل تی‌وی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین اولین پوستر فصل دوم سریال سیلو هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فصل دوم سریال Silo با بازی ربکا فرگوسن

ربکا فرگوسن در نقش ژولیت نیکولز، سوفی تامپسون در نقش گلوریا هیلدبرانت، شین مک‌ری در نقش ناکس، رمی میلنر در نقش شرلی، بیلی پستلتویت در نقش هنک، چیپو چانگ در نقش سندی، مت گومز هیداکا در نقش کوپر، ویل مریک در نقش دنی، ایین گلن در نقش دکتر پیت نیکولز و استیو زان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Silo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین گراهام یوست، سازنده سریال Justified و نویسنده سریال The Pacific و سریال Band of Brothers وظیفه ساخت سریال Silo را بر عهده دارد که طبق اعلام اپل او برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته است. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر هیو هاوی است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات