فیلم جوکر ۲ یک رکورد جالب توجه و فاجعه‌بار را شکست

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جوکر و هارلی کویین در دادگاه در فیلم Joker: Folie à Deux
فیلم Joker: Folie à Deux موفق شد ضعیف‌ترین فروش سه روز پایان هفته یک فیلم کمیک بوکی در دومین هفته اکران را ثبت کند.
تبلیغات

هفته گذشته بود که فیلم Joker: Folie à Deux پس از دریافت نقدهای ضعیف از سوی منتقدان روی پرده‌های سینما رفت و افتتاحیه ناامید کننده‌ای را تجربه کرد. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جوکر ۲ به روند ضعیف خود ادامه می‌دهد. به نقل از IGN، فیلم Joker 2 در دومین پایان هفته اکران خود تنها کمی بیش از ۷ میلیون دلار فروش کرده است. این بدان معنا است که فیلم Joker: Folie à Deux با ۸۱ درصد افت فروش نسبت به هفته گذشته مواجه شده است.

هالیوودریپورتر می‌گوید که این فیلم افتتاحیه ۳۷.۸ میلیون دلاری را تجربه کرده بود و اکنون بزرگ‌ترین کاهش فروش در میان فیلم‌های کامیک بوکی در دومین هفته اکران را تجربه کرده است. پیش از این فیلم The Marvels کاهش ۷۸ درصدی فروش در دومین پایان هفته اکران خود را ثبت کرده بود. فیلم جوکر ۲ اکنون از رتبه اول گیشه به رتبه سوم سقوط کرده است که گروهی از تحلیلگران می‌گوید احتمال دارد طبق آمار نهایی فروش، فیلم Beetlejuice Beetlejuice بتواند در پایان هفته گذشته فیلم Joker 2 را شکست دهد.

جنون آرتور فلک در فیلم جوکر ۲

فیلم Joker: Folie à Deux تاکنون بیش از ۱۶۵.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۱.۶ در آمریکای شمالی و ۱۱۳.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی می‌شود. فیلم جوکر ۲ بدون احتساب هزینه تبلیغات، با بودجه ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده است. در هر حال شواهد نشان می‌دهد که فیلم Joker 2 قرار است یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های سال ۲۰۲۴ را تجربه کند.

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات