فیلمبرداری فیلم The Conjuring 4 آغاز شد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
پوستر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It
جیمز وان با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Conjuring: Last Rites خبر داده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید آخرین قسمت فیلم احضار آغاز شده است. به نقل از Comingsoon، جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم احضار با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Conjuring: Last Rites خبر داده است. این تصویر که در اینستاگرام شخصی وان منتشر شده است، حاوی اطلاعات خاصی نیست و در آن تنها صندلی دو شخصیت اد و لورن وارن قابل مشاهده است.

مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It که سابقه کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona و فیلم The Nun 2 را نیز در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی فیلم The Conjuring 4 را بر عهده دارد. دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه فیلم The Conjuring 2 و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، فیلمنامه فیلم احضار ۴ را نوشته است.

پیتر سفران و جیمز وان که در تمامی قسمت‌های مجموعه فیلم Conjuring نقش داشته‌اند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring: Last Rites بازگشته‌اند. مجموعه فیلم احضار داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کند که با اتفاقات فراطبیعی و ترسناکی مواجه می‌شوند و باید به حل معما آن بپردازند. پاتریک ویلسون در نقش اد وارن، ورا فارمیگا در نقش لورن وارن، بن هاردی و میا تاملینسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Conjuring: Last Rites حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Conjuring: Last Rites برای اکران در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۵ (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات