تاریخ انتشار نسخه با کیفیت قسمت سینمایی انیمه Blue Lock مشخص شد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
پوستر انیمه Blue Lock Nagi Movie
شبکه کرانچی‌رول تاریخ پخش انیمه Blue Lock Nagi Movie از این سرویس استریم را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

مدتی می‌شود که پخش فصل دوم انیمه Blue Lock آغاز شده است، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، طرفدارن این انیمه می‌‌توانند منتظر نسخه با کیفیت قسمت سینمایی انیمه بلو لاک باشند. به نقل از Comingsoon، انیمه Blue Lock: Episode Nagi قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) که فردا پنج‌شنبه است، از شبکه کرانچی‌رول منتشر خواهد شد. بدین ترتیب طرفداران انیمه بلو لاک می‌توانند به تماشا نسخه با کیفیت این انیمه ورزشی بپردازند.

انیمه Blue Lock: Episode Nagi تاکنون بیش از ۱۴.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. انیمه Blue Lock اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر مونه‌یوکی کانشیرو است که اولین جلد در سال ۲۰۱۸ پخش شد و تاکنون ۲۷ جلد از این مانگا نوشته و پخش شده است و داستان مانگا همچنان ادامه دارد. تاتسوکی واتانابه و شونسکه ایشیکاوا وظیفه کارگردانی و تاکو کیشیموتو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه بلو لاک را بر عهده دارند.

همچنین انیمه Blue Lock: Episode Nagi براساس مانگایی سه جلدی به همین نام تولید شده است که یک داستان پیش درآمد برای انیمه و مانگا محسوب می‌شود. فصل اول انیمه Blue Lock در ۲۴ قسمت تولید شده است که در بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ پخش شد. فصل دوم انیمه بلو لاک در ۱۴ قسمت تولید شده است که روزهای چهارشنبه هر هفته پخش می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات