فیلم جوکر ۲ احتمالا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ضرر خواهد کرد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
واکین فینیکس و لیدی گاگا در والپیپر فیلم Joker: Folie à Deux
گفته می‌شود که فیلم Joker: Folie à Deux با بازی واکین فیینکس و لیدی گاگا باعث ضرر هنگفت مالی برادران وارنر در گیشه جهانی خواهد شد.
تبلیغات

فیلم Joker 2 در هفته دوم اکران خود با افت فروش شدیدی مواجه شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جوکر ۲ ممکن است باعث ضرر هنگفت برادران وارنر شود. به نقل از DarkHorizons، ورایتی گزارش داد که فیلم Joker: Folie à Deux احتمال دارد باعث شود برادران وارنر تا ۲۰۰ میلیون دلار ضرر کند. این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده و تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار هزینه تبلیغات و بازاریابی فیلم شده است.

پیش از این انتظار می‌رفت فیلم Joker 2 بتواند به فروش ۴۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و حتی عملکرد بهتری در گیشه داشته باشد. اما منابع برادران وارنر می‌گویند فروش ۳۷۵ میلیون دلاری می‌تواند باعث بازگشت هزینه‌های تولید فیلم شود. در هر حال فیلم جوکر ۲ تنها ۱۶۵ میلیون دلار در طول ۱۲ روز اول اکران در گیشه جهانی فروش کرده است. پیش‌بینی می‌شود که فیلم Joker: Folie à Deux درنهایت ۶۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۲۱۰ تا ۲۱۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

جوکر و هارلی کویین در دادگاه در فیلم Joker: Folie à Deux

گروهی از اینسایدرها، مدیران رقیب و افراد آشنا با شرایط فیلم‌های شکست خورده در گیشه می‌گویند که فیلم Joker 2 با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا حداقل ۱۲۵ میلیون دلار ضرر خواهد کرد، اما احتمال اینکه این فیلم کمی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ضرر مالی کند نیز وجود دارد. در هر حال یکی از سخنگویان برادران وارنر به این خبر واکنش نشان داد و این گزارش را غیر واقعی اعلام کرد و گفت:

«هرگونه تخمین و پیش‌بینی ارائه شده توسط اینسایدرها و مدیران رقیب که به‌عنوان ناشناس معرفی شده‌اند، اشتباه و غیر واقعی هستند و باعث می‌شوند به روندی ادامه دهند که شایعات به‌عنوان واقعیت گزارش می‌شوند. این فیلم با ادامه اکران در سینماها به‌همراه افتتاحیه این هفته در چین به نمایش خود ادامه خواهد داد و در طول نمایش خانگی و ادامه اکران به درآمدزایی خود ادامه خواهد داد.»

نسخه دیجیتالی فیلم Joker: Folie à Deux در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۸ آبان ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات