پوسترهای فیلم گلادیاتور ۲ به نمایش کاراکترهای اصلی می‌پردازند

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
نبرد لوسیوس و ژنرال آکاسیوس در فیلم گلادیاتور ۲
شرکت پارامونت پیکچرز پوستر کاراکترهای فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات را منتشر کرد.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پارامونت پیکچرز پوستر کاراکترهای فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات را منتشر کرده است. همان‌طور که رسانه DiscussingFilm گزارش داد، این پوسترها نگاهی به کاراکترهای پل مسکال، پدرو پاسکال، کانی نیلسن، دنزل واشینگتن، جوزف کوئین و فرد هچینگر در فیلم گلادیاتور ۲ دارند. این دنباله در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) با درجه سنی R (بزرگسال) روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت.

پوستر کاراکتر پل مسکال در فیلم گلادیاتور ۲
پوستر کاراکتر پدرو پاسکال در فیلم گلادیاتور ۲
پوستر کاراکتر جوزف کوئین در فیلم گلادیاتور ۲
پوستر کاراکتر فرد هچینگر در فیلم گلادیاتور ۲
پوستر کاراکتر دنزل واشینگتن در فیلم گلادیاتور ۲
پوستر کاراکتر کانی نیلسن در فیلم Gladiator 2

در خلاصه داستان فیلم اکشن تاریخی حماسی Gladiator 2 می‌خوانیم: «لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس [امپراتور سابق روم] و پسر لوسیلا، بیش از دو دهه پس از وقایع نخستین فیلم گلادیاتور، درکنار همسر و فرزندش در قلمرو نومیدیا زندگی می‌کند. او پس از حمله سربازان رومی به‌رهبری ژنرال مارکوس آکاسیوس به بردگی گرفته می‌شود. پس از این اتفاق لوسیوس تصمیم می‌گیرد تا زیر نظر مکرینوس، یکی از مخالفان حکومت پادشاه کاراکالا و گتا، به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه بپردازد.»

پل مسکال در نقش لوسیوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس، جوزف کوئین در نقش پادشاه گتا، فرد هچینگر در نقش پادشاه کاراکالا، درک جاکوبی در نقش سناتور گراکوس، تیم مک‌اینرنی در نقش ترکس و روری مک‌کین در نقش تگولا، ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Gladiator 2 نقش‌آفرینی کردند. ریدلی اسکات سکان هدایت فیلم گلادیاتور ۲ را در دست داشت و دیوید اسکارپا فیلم‌نامه آن را قلم زد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات