بازیگر Stranger Things به فصل پنجم سریال The Boys پیوست

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ملاقات بوچر و هوملندر در فصل سوم سریال The Boys
آمازون از اضافه شدن بازیگر سریال Stranger Things به جمع بازیگران فصل پنجم سریال The Boys برای بازی در یک نقش کلیدی خبر داده است.
تبلیغات

سریال پسران قرار است در فصل پنجم به پایان برسد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگری جدید در فصل پنجم و پایانی سریال بویز تایید و اعلام شده است. به نقل از GamesRadar، آمازون در صفحه رسمی سریال در ایکس اعلام کرد که میسون دای برای بازی در نقش Bombsight به جمع بازیگران فصل پنجم سریال The Boys اضافه شده است. میسون دای بیشتر برای بازی در نقش جیسون در فصل چهارم سریال Stranger Things شناخته می‌شود.

پیوستن میسون دای به فصل پنجم سریال The Boys

از دیگر کارهای او می‌توان به بازی در فیلم Truth or Dare و فیلم Flowers in the Attic اشاره کرد. شخصیت بمب‌سایت در کمیک بویز وجود ندارد و درواقع در قسمت پنجم فصل چهارم سریال The Boys به این شخصیت اشاره شده بود. Bombsight در جریان Vought's V52 Expo به نام آن اشاره شد که یکی از اولین ستاره‌های ابرقهرمانی سازمان وات بود که در فیلم The Curse of Fu Manchu محصول سال ۱۹۵۳ بازی کرده بود.

در هر حال اکنون مشخص نیست نقش او چقدر در فصل پایانی سریال پسران قرار است پر رنگ باشد. علاوه‌براین ورایتی می‌گوید که بمب‌سایت احتمالی در سریال Vought Rising که سریال پیش‌درآمد این مجموعه است، به‌همراه جنسن اکلس در نقش سولجر بوی و آیا کش در نقش استورم‌فرانت حضور خواهد داشت و ظاهرا او شخصیتی تقریبا مشابه سولجر بوی است. مانند چهار فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل پایانی سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، نیتن میچل، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد از جمله بازیگرانیی هستند که در فصل پنجم سریال The Boys حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال The Boys در سال ۲۰۲۶ از شبکه آمازون پخش شود. پیش از آن انتظار می‌رود شاهد پخش فصل دوم سریال Gen V از این شبکه در طول سال ۲۰۲۵ باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات