تاریخ شروع پخش سریال Dune اعلام شد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی سریال Dune: Prophecy
شبکه HBO و سرویس مکس با انتشار یک تریلر جدید تاریخ شروع پخش سریال Dune: Prophecy را تایید و اعلام کردند.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال Dune تایید و اعلام شده است. به نقل از ددلاین، شبکه HBO و سرویس مکس تریلر جدیدی از سریال Dune: Prophecy را در نیویورک کامیک کان منتشر کردند که در طول این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات سریال پیش‌درآمد دنیای تل‌ماسه هستیم. در پایان تریلر مشخص شد که پخش سریال Dune: Prophecy از تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۷ آبان ۱۴۰۳) از HBO و مکس آغاز خواهد شد و در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده این سریال را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

امیلی واتسون، اولیویا ویلیامز، جودی می، تراویس فیمل،سارا سوفی بوسنینا، آئوفی هیندز، کلویی لی، فائولین کانیگهام، شالوم برون فرانکلین، مارک استرانگ، جید آنوکا، کریس میسون، جاش هیوستون، جیائه، جسیکا باردن، تابو و ادوارد دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Dune: Prophecy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Dune اقتباسی از رمان Sisterhood of Dune اثر برایان هربرت و کوین جی. اندرسون است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و اتفاقات آن در دنیای رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت جریان دارد.

اتفاقات سریال حدود ۱۰ هزار سال قبل از شروع ماجراجویی پاول آتریدیس آغاز خواهد شد. سریال Dune: Prophecy قرار است داستان یک گروه مخفی از زنان به رهبری بنی جسرت را دنبال کند که ازطریق تسلط بر بدن و ذهن خود توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند. دایان آدمو-جان به‌عنوان خالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی و آلیسون شاپکر به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Dune: Prophecy فعالیت می‌کنند.

پیش از این ۲ فیلم Dune بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند و همچنین فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو نیز در دست ساخت است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات