تام هالند به ستایش از فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی ۴ پرداخت

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
2023-2-spider-man-4
تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول در مصاحبه اخیر خود به ستایش از فیلمنامه فیلم Spider-Man 4 پرداخته است.
تبلیغات

سونی پیکچرز و مارول استودیو در حال ساخت فیلم بعدی اسپایدرمن هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول اخیرا در پادکست Rich Roll حضور پیدا کرده و در مورد فیلم Spider-Man 4 صحبت کرده است. او با اینکه اطلاعات زیادی را به اشتراک نگذاشت، اما به ستایش از فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی ۴ پرداخت و اضافه کرد که هنوز کمی نیاز به کار بیشتر دارد.

هالند در مورد فیلمنامه فیلم اسپایدرمن 4 گفت: «فیلمنامه نیاز به کار بیشتری دارد، اما نویسندگان به‌خوبی در حال انجام کار خود هستند. من آن را سه هفته پیش خواندم و به معنای واقعی کلمه آتشی درون من روشن کرد. من و زندیا با هم نشسته بودیم و با یکدیگر فیلمنامه را می‌خواندیم و گاهی در اتاق نشیمن با هیجان در حال راه رفتن آن را می‌خواندم.»

ماه گذشته مشخص شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Spider-Man 4 را بر عهده گرفته است. همچنین مشخص شد که کریس مک‌کنا و اریک سامرز، نویسنده سه قسمت گذشته مرد عنکبوتی برای نوشتن فیلمنامه فیلم اسپایدرمن ۴ بازگشته‌اند. منابع نزدیک می‌گویند که مراحل پیش تولید فیلم Spider-Man 4 به سرعت در حال انجام است و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل داستان این قسمت یا زمان اکران فیلم مشخص و اعلام نشده است. در هر حال به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد اطلاعات بیشتری مثل استخدام بازیگران بیشتر برای فیلم مرد عنکبوتی ۴ باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات