فیلم Dune 3 زودتر از انتظار ساخته خواهد شد

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر فیلم Dune Part 2
دنی ویلنوو در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جدیدی از فیلم Dune 3 مثل زمان شروع فیلمبرداری و همچنین بازیگران آن به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

فروردین امسال بود که استودیو لجندری انترتینمنت رسما تایید کرد که فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو براساس رمان Dune: Messiah در دست ساخت است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت سوم فیلم تل‌ماسه منتشر شده است. به نقل از GamesRadar، دنی ویلنوو، کارگردان هر دو قسمت فیلم Dune در مصاحبه با ددلاین تایید کرد که فیلم Dune: Messiah زودتر از انتظار ساخته خواهد شد.

ویلنوو گفت: «من فکر می‌کردم که پس از Part Two نیاز به استراحت دارم و پس به جنگل رفتم و در جنگل برای مدتی بمانم و استراحت و ریکاوری کنم. اما جنگل خیلی مناسب من نبود و من تصمیم گرفتم تا زودتر به پشت دوربین برگردم و این تمام چیزی است که اکنون می‌توانم بگویم.»

دنی ویلنوو در پشت صحنه فیلم Arrival

ویلنوو تایید کرد که فیلم Dune 3 احتمالا در سال ۲۰۲۶ جلوی دوربین خواهد رفت. او همچنین تایید کرد که تیموتی شالامی، زندیا، فلورنس پیو و آنا تیلور جوی برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Dune: Messiah باز خواهند گشت و اضافه کرد که آ‌ن‌ها بازیگران اصلی این قسمت هستند. او همچنین اشاره کرد که ممکن است شاهد نمایش کرم‌های غول‌پیکر بیشتری در این فیلم باشیم. ویلنوو علاوه‌بر کارگردانی، روی نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 3 نیز کار می‌کند.

پیش از این فیلم Dune بیش از ۴۰۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ و فیلم Dune: Part 2 بیش از ۷۱۴ میلیون دلار در سال جاری در گیشه جهانی فروش کرده بودند. گفته می‌شود که فیلم Dune 2 از شانس‌های اصلی حضور در فصل جوایز است. در هر حال تاریخ اکران فیلم Dune: Messiah مشخص نیست، اما برادران وارنر پیش از این تایید کرده بود که فیلم جدید دنی ویلنوو برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵)‌ برنامه‌ریزی شده است.

گفته می‌شود که این فیلم احتمالا فیلم Dune 3 خواهد بود، اما اگر فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۶ آغاز شود، او احتمالا پیش از آن فیلم دیگری را جلوی دوربین خواهد برد. همچنین پیش از آن طرفداران تل‌ماسه می‌توانند منتظر سریال Dune: Prophecy باشد که پخش این سریال از تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۷ آبان ۱۴۰۳) از HBO و مکس آغاز خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات