تریلر جدید فیلم ترسناک Wolf Man | شروع حملات مرگبار گرگینه به یک خانواده

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
کریستوفر ابوت در حال زجر کشیدن در فیلم Wolf Man
یونیورسال و بلوم هاوس تریلر جدید و رسمی فیلم Wolf Man را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم ترسناک هستیم.
تبلیغات

یونیورسال و بلوم هاوس در حال ساخت بازسازی از فیلم مرد گرگ نما هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم ترسناک منتشر شده است. به نقل از ددلاین، یونیورسال و بلوم هاوس در طول کامیک کان نیویورک امسال تریلر جدیدی از فیلم Wolf Man را منتشر کردند که درواقع تریلر رسمی این فیلم ترسناک است که در طول آن شاهد نگاهی بهتر به اتفاقات آن هستیم. در طول تریلر شاهد حمله یک گرگینه به یک خانواده هستیم و در ادامه پدر خانواده به یک گرگینه تبدیل می‌شود و اکنون همسر و دختر وی در حال فرار از دست او هستند:

پخش از رسانه

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Wolf Man منتشر شده است که در آن شاهد شخصیت جولیا گارنر و دختر او هستیم که در حال فرار از مرد گرگ‌نما هستند:

پوستر جدید فیلم Wolf Man

لی ونل با سابقه کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3، فیلم Upgrade و فیلم The Invisible Man وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wolf Man را بر عهده دارد که کوربت تاک، لورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک به ونل کمک کرده‌اند. کریستوفر ابوت در نقش لارنس تالبوت ملقب به مرد گرگ‌نما، جولیا گارنر، ماتیلدا فرث و سام یاگر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wolf Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Wolf Man برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵‌ (۲۸ دی ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات