فیلم American Psycho جدید توسط کارگردان Challengers ساخته می‌شود

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
فیلم American Psycho
لاینزگیت با انتشار تصویری اعلام کرد که در حال مذاکره با لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم Challengers برای ساخت نسخه جدید فیلم American Psycho است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید روانی آمریکایی در دست ساخت است. هالیوودریپورتر گزارش داد که لاینزگیت در آستانه بستن قرارداد همکاری با لوکا گوادانینو، کارگردان نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای فیلم Call Me by Your Name در بخش بهترین فیلم سال برای ساخت نسخه جدیدی از فیلم American Psycho است که گفته می‌شود این فیلم قرار نیست یک ریمیک یا بازسازی باشد و درواقع اقتباس تازه‌ای از رمان برت ایستون الیس خواهد بود. لاینزگیت همچنین با انتشار تصویری از فیلمنامه فیلم روانی آمریکایی تایید کرد که گوادانینو این فیلم را کارگردانی خواهد کرد:

کارگردانی فیلم American Psycho جدید توسط لوکا گوادانینو

پیش از این فیلم American Psycho در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی ماری هرون تولید و اکران شد که داستان پاتریک بیتمن، مرد جوانی اهل نیویورک و معقول و خوش سر و لباس را دنبال می‌کند. اما در پشت این چهره او، یک هیولا نهفته‌ است. بیتمن شب‌ها کار واقعی‌اش را شروع می‌کند و به شکار و کشتن ولگردها زنان خیابانی و دوستانش می‌پردازد. کریستین بیل، ویلم دفو، جرد لتو، جاش لوکاس، کلویی سونی، سامانتا ماتیس، کارا سیمور، جاستین ترو و ریس ویترسپون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم روانی آمریکایی به ایفای نقش پرداختند.

لوکا گوادانینو

لوکا گوادانینو پیش از این آثاری چون فیلم A Bigger Splash، فیلم Call Me by Your Name، فیلم Suspiria، فیلم Bones and All و اخیرا فیلم Challengers را کارگردانی کرده است. او هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم After the Hunt با بازی جولیا رابرتس، ایو ادبری، اندرو گارفیلد، مایکل استولبارگ و کلویی سونی است که این فیلم سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. انتظار می‌رود علاوه‌بر کارگردانی، گوادانینو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلمنامه فیلم American Psycho جدید را نیز بر عهده داشته باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات