زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Fallout اعلام شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای اصلی سریال Fallout
زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Fallout شبکه آمازون پرایم ویدیو مشخص شد.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Fallout (فال‌اوت) مشخص شده است. لزلی اوگامس، بازیگر نقش بتی پیرسون، در جریان رویداد کامیک-کان نیویورک در گفت‌وگو با رسانه اسکرین‌رنت اعلام کرد که تولید دومین فصل سریال فال‌اوت از ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان/آذر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد و برای انجام این کار بسیار هیجان‌زده است.

الا پورنل در نقش لوسی مک‌لین، آرون موتن در نقش ماکسیموس، کایل مک‌لاکلن در نقش هنک مک‌لین، والتون گاگینز در نقش غول / کوپر هاوارد، زلیا مندز جونز در نقش دین، ساریتا چودری در نقش لی مولداور، مایکل امرسون در نقش دکتر سیگی ویلزیگ، لزلی اوگامس در نقش بتی پیرسون و زک چری در نقش وودی توماس از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در سریال فال‌اوت نقش‌آفرینی می‌کنند.

لیزا جوی، جاناتان نولان، تاد هاوارد، گراهام واگنر، آتنا ویکهام و مارگو لالیک به‌عنوان مدیر تولید و کریستال ویلان، هالی فیلیپس، جیک بندر و زک دان به‌عنوان تهیه‌کننده سریال Fallout فعالیت می‌کنند. نخستین فصل سریال فال‌اوت پس از پخش در ماه آوریل ۲۰۲۴ توجه بیننده‌های زیادی را جلب کرد و شرکت آمازون با فاصله کوتاهی به تولید فصل دوم این اقتباس تلویزیونی چراغ سبز نشان داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات