پوستر فیلم Karate Kid: Legends شاگرد جکی چان را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تمرین جکی چان با شاگردش در فیلم Karate Kid: Legends
شرکت سونی پیکچرز نخستین پوستر فیلم Karate Kid: Legends را منتشر کرد که جدیدترین شاگرد جکی چان را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز نخستین پوستر فیلم Karate Kid: Legends (بچه کاراته‌کار: افسانه‌ها) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که رسانه کامینگ‌سون گزارش داد، این پوستر نگاهی به بچه کاراته‌کار با نقش‌آفرینی بن وانگ دارد و بازگشت رالف ماکیو و جکی چان برای تکرار نقش‌های دنیل لاروسو و آقای هان را نشان می‌دهد.

پوستر فیلم Karate Kid: Legends
Sony Pictures Entertainment

فیلم Karate Kid: Legends در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۴ (۳۰ مه ۲۰۲۵) روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت. جاناتان انتویستل با سابقه کارگردانی سریال I Am Not Okay with This (من با این وضعیت راحت نیستم)، سکان هدایت ششمین قسمت مجموعه فیلم‌های بچه کاراته‌کار را در دست داشت و راب لیبر، نویسنده فیلم Peter Rabbit (پیتر خرگوشه)، فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است.

ظاهرا وقایع فیلم Karate Kid: Legends در ساحل شرقی آمریکا اتفاق می‌افتد و به ماجراهای یک نوجوان چینی می‌پردازد. جاشوا جکسون، مینگ-نا ون، شونت رنه ویلسون، سادی استنلی، آرامیس نایت، وایات اولف و جنیفر-لین کریستی از دیگر بازیگران این فیلم به‌شمار می‌آیند. ویل اسمیت و کارن روزنفلت به‌عنوان تهیه‌کننده و رالف ماکیو و جنی هینکی به‌عنوان مدیر تولید پروژه فعالیت می‌کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات