انیمیشن ریک و مورتی برای دو فصل دیگر تمدید شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه ریک و مورتی با عینک آفتابی در فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty
شبکه ادالت سوییم ضمن انتظار اولین نگاه به فصل هشتم انیمیشن Rick and Morty، از تمدید انیمیشن ریک و مورتی برای دو فصل دیگر خبر داده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده انیمیشن ریک و مورتی منتشر شده است. به نقل از GamesRadar، شبکه ادالت سوییم در جریان پنل خود در کامیک کان نیویورک اعلام کرد که انیمیشن Rick and Morty برای دو فصل دیگر تمدید شده است. بدین ترتیب این انیمیشن سریالی قرار است تا فصل دوازدهم ادامه داشته باشد و پخش آن حداقل تا سال ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت. همچنین فصل هشتم انیمیشن ریک و مورتی در سال ۲۰۲۵ از ادالت سوییم پخش خواهد شد.

همچنین برخلاف ۶ فصل گذشته، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل‌های آینده سریال ریک و مورتی به‌تنهایی بر عهده دان هارمون خواهد بود. جاستین رویلند پیش از این به‌خاطر اتهامات وارد شده که درنهایت اثبات نشد و تبرئه شد، از این مجموعه اخراج شد. در هر حال هارمون و شبکه ادالت سوییم برنامه‌ بلند مدت برای ادامه دادن انیمیشن Rick and Morty دارند و انیمه Rick and Morty: The Anime که با نقدهای ضعیف منتقدان و بینندگان مواجه شده، بخشی از این برنامه است.

ایان کاردونی در نقش ریک سانچز، هری بلدن در نقش مورتی اسمیت، جان آلن در نقش Mr. Poopybutthole، سارا چالک در نقش بث اسمیت، کریس پارنل در نقش جری اسمیت، اسپنسر گرمر در نقش سامر اسمیت و کاری والگرن در نقش دایان سانچز از جمله صداپیشگان انیمیشن ریک و مورتی هستند. علاوه‌براین اولین نگاه به فصل هشتم انیمیشن Rick and Morty منتشر شده است که در آن شاهد اتفاقات یک قسمت هستیم که هنوز به شکل استوری‌برد است و این سکانس تکمیل نشده است:

تماشا از یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات