فیلم ددپول و ولورین از باربی در آمریکا عبور کرد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
ددپول و ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine آماده مبارزه می‌شوند
فیلم Deadpool and Wolverine سرانجام موفق شد تا با عبور از فیلم باربی به ۱۲امین فیلم پر فروش تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شود.
تبلیغات

مدتی پیش نسخه با کیفیت فیلم ددپول و ولورین روی فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال رکورد تازه‌ای را شکسته است. ورایتی گزارش داد که فیلم Deadpool and Wolverine توانست ۶۷۹ هزار دلار در بیش از ۱۵۰۰ سالن سینما فروش کند و مجموع فروش آن در گیشه آمریکای شمالی به ۶۳۶.۳ میلیون دلار برسد. همین میزان فروش کافی بود تا مجموع فروش فیلم ددپول و ولورین رسما از فیلم Barbie با فروش ۶۳۶.۲۳۸ میلیون دلار عبور کند و رسما به ۱۲امین فیلم پر فروش تاریخ سینمای آمریکای شمالی تبدیل شود.

مارگو رابی در نقش باربی در حال گریه کردن در فیلم Barbie

در هر حال از نظر فروش جهانی، فیلم باربی با فروش ۱.۴۴۵ میلیارد دلار همچنان بالاتر از جدیدترین فیلم MCU است. فیلم Deadpool and Wolverine تاکنون بیش از ۱.۳۳۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده و هم‌اکنون پر فروش‌ترین فیلم بزرگسال تاریخ سینما در گیشه آمریکا و جهانی به‌همراه بیستمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای جهان است. همچنین فیلم ددپول و ولورین با عبور از فیلم Iron Man 3 با فروش ۱.۲۱۵ میلیارد دلار اکنون هفتمین فیلم پر فروش تاریخ دنیای سینمایی مارول در گیشه جهانی است که بالاتر از آن تنها ۴ فیلم Avengers به‌همراه فیلم Black Panther و فیلم Spider-Man: No Way Home قرار دارند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده داشته است. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات