تاریخ انتشار نسخه با کیفیت Transformers One مشخص شد

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
اپتیموس پرایم و مگاترون جوان درکنار دوستانشان در انیمیشن Transformers One
نسخه دیجیتالی و با کیفیت انیمیشن Transformers One قرار است به‌زودی منتشر شود.
تبلیغات

ماه گذشته انیمیشن تبدیل شوندگان یک رو پرده‌های سینما رفت و توانست با نقدهای مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن Transformers مشخص شده است. به نقل از فوربز، When to Stream گزارش داد که نسخه دیجیتالی انیمیشن Transformers One روز ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ (۱ آبان ۱۴۰۳) که فردا سه‌شنبه خواهد بود، منتشر خواهد شد.

انیمیشن Transformers One داستان اپتیموس پرایم جوان و مگاترون جوان را دنبال می‌کند که از برادری به دشمنان قسم خورده یکدیگر تبدیل شده‌اند و تمرکز فیلم روی روابط این دو شخصیت خواهد بود. کریس همسورث در نقش اپتیمون پرایم، برایان تایری هنری در نقش مگاترون، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان مایکل کی در نقش بامبل بی، جان هم در نقش سنتینل پرایم، لارنس فیشبرن در نقش آلفا تریون و استیو بوشمی از جمله صداپیشگان انیمیشن Transformers One هستند.

جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers One را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود داشته‌اند، است. انیمیشن Transformers One تاکنون بیش از ۱۱۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۶.۶ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۶۲.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات