زمان شروع فیلمبرداری فیلم Avengers 5 مشخص شد

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
لوگو رسمی فیلم Avengers: Doomsday
برادران روسو سرانجام زمان حدودی شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Doomsday با بازی رابرت داونی جونیور را تایید و اعلام کردند.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری فیلم Avengers 5 منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، جو روسو در مصاحبه با کولایدر در نیویورک کامیک کان تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Doomsday از بهار ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد که درواقع یک سال پیش از اکران فیلم خواهد بود. اکنون اطلاعات بیشتری مثل فهرست بازیگران فیلم در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این فیلم اونجرز: دومزدی منتشر خواهد شد.

لحظه تایید رابرت داونی جونیور برای نقش دکتر دووم در دنیای سینمایی مارول

پیش از این بازگشت جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان آثاری چون فیلم Captain America: The Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame برای کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars تایید و اعلام شده بود. رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من قرار است برای نقش دکتر دووم به دنیای سینمایی مارول بازگردد.

همچنین استیون مک‌فیلی، نویسنده سه‌گانه فیلم کاپیتان آمریکا، فیلم Thor: The Dark World، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 و فیلم Avengers 6 بازگشته است. علاوه‌براین کریستوفر مارکوس، همکار او به‌علت مشکلات خانوادگی در این پروژه حضور ندارد. همچنین آلن سیلوستری، آهنگساز نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار احتمالا برای ساخت موسیقی متن دو ققسمت آینده فیلم انتقام جویانن باز خواهد گشت.

فیلم Avengers: Doomsday برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌برنامه‌ریزی شده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات