تام هالند در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی می‌کند

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول قرار است در فیلم بعدی کریستوفر نولان جلوی دوربین برود.
تبلیغات

کریستوفر نولان در حال ساخت فیلم بعدی خود با یونیورسال پیکچرز است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول پس از توافق با یونیورسال پیکچرز قرار است در فیلم جدید کریستوفر نولان که اکنون نام آن مشخص نیست، به ایفای نقش بپردازد. پیش از این حضور مت دیمون در این فیلم مشخص شده بود و هالند دومین بازیگر این فیلم موردانتظار است.

کریستوفر نولان پس از بردن جایزه اسکار بهترین کارگردانی در مراسم اسکار ۲۰۲۴ برای فیلم Oppenheimer

فیلم بعدی کریستوفر نولان برای اکران در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ (۲۶ تیر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. نولان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مرموز را بر عهده دارد، اما اکنون اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست. فیلم Oppenheimer آخرین فیلم کریستوفر نولان است که توانست برای آن برای اولین‌بار جایزه اسکار دریافت کند. فیلم اوپنهایمر سال گذشته ۹۷۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

دیمون و نولان پیش از این در فیلم Oppenheimer و فیلم Interstellar با یکدیگر همکاری کرده بودند، اما این برای اولین‌بار است که هالند با نولان کار می‌کند. در هر حال به‌نظر می‌رسد که برنامه کاری آینده هالند در سال آینده بسیار شلوغ خواهد بود. او قرار است برای نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man 4 بازگردد و او احتمالا در فیلم Avengers: Doomsday نیز جلوی دوربین خواهد رفت. در هر حال تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی ۴ مشخص نیست، اما فیلمبرداری فیلم سال آینده آغاز خواهد شد.

علاوه‌بر بازی در نقش مرد عنکبوتی، هالند سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم The Impossible، فیلم In the Heart of the Sea، فیلم The Lost City of Z، فیلم The Current War، فیلم The Devil All the Time، فیلم Cherry، فیلم Chaos Walking، فیلم Uncharted و سریال The Crowded RoomThe Crowded Room را نیز در کارنامه خود دارد که برای نقش نیتن دریک در فیلم Uncharted 2 نیز باز خواهد گشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات