تاریخ پخش نسخه با کیفیت انیمه Look Back مشخص شد

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
دو شخصیت انیمه Look Back در حال غذا خوردن
آمازون با انتشار دو پوستر تاریخ پخش انیمه Look Back از سرویس استریم پرایم ویدیو را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش نسخه با کیفیت انیمه نگاه به گذشته مشخص و اعلام شده است. به نقل از کرانچی‌رول، آمازون با انتشار دو پوستر اعلام کرد که وظیفه پخش جهانی انیمه Look Back را بر عهده گرفته است و انیمه لوک بک در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) از سرویس پرایم ویدیو پخش خواهد شد و بدین ترتیب سرانجام کاربران می‌توانند شاهد پخش نسخه خانگی این انیمه باشند. در ادامه می‌توانید دو پوستر انیمه Look Back برای تبلیغ پخش آن از آمازون را مشاهده کنید:

پوستر اختصاصی آمازون از انیمه Look Back برای پخش بین‌المللی
پوستر اختصاصی آمازون از انیمه Look Back برای پخش از ژاپن

مانگا Look Back که یک مانگا تک قسمتی اثر تاتسوکی فوجیموتو است، حالا قرار است صاحب یک انیمه سینمایی شود که انیمه نگاه به گذشته که یک انیمه بلوغ، درام و دلهره‌آور ترسناک است، توسط Studio Durian تولید شده است. انیمه بلو بک تابستان امسال اکران شد و توانست با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شود. کیوتاکا اوشیاما وظیفهه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمه نگاه به گذشته را بر عهده داشته است.

انیمه Look Back داستان دو دانش‌آموز دبیرستانی به‌نام‌های فوجینو و کیوموتو را دنبال می‌کند که هر دو دارای استعداد هنری و طراحی مانگا هستند که معلمی به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد با یکدیگر همکاری کنند. با گذشت زمان این دو بسیار به هم نزدیک می‌شوند، اما زندگی برای آن‌ها برنامه‌های متفاوتی دارد. مانگا نگاه به گذشته توسط شوئیشا پخش شده است که نامزد جایزه Eisner در سال ۲۰۲۳ شده بود.

تاتسوکی فوجیموتو بیشتر برای کارهایی مثل مانگا Fire Punch و مانگا Chainsaw Man شناخته می‌شود که انیمه چینسا من توسط استودیو ماپا تولید و پخش شده است. او پیش از این گفته بود که دوست دارد ماپا تمامی کارهای او را تبدیل به انیمه کند. درکنار کار روی بخش دوم مانگا Chainsaw Man، فوجیموتو در حال کار روی یک مانگا تک قسمتی دیگر به‌نام Goodbye, Eri است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات