تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی مشخص شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر فیلم Venom: The Last Dance
با نمایش فیلم Venom: The Last Dance برای گروهی از منتقدان و تماشاگران تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم مشخص شده است.
تبلیغات

فیلم Venom 3 به‌تازگی برای گروهی از منتقدان و تماشاگران نمایش داده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم ونوم ۳ مشخص شده است. به نقل از Sportskeeda، تعدادی از کسانی که فیلم Venom: The Last Dance را تماشا کرده‌اند، تایید کردند که این فیلم دارای ۲ صحنه پس از پایان است که یک صحنه در میان تیتراژ و صحنه دوم در پایان آن نمایش داده می‌شود. صحنه اول بسیار مهم برای تماشاگران توصیف شده است که گفته می‌شود روی آینده فیلم‌های اسپایدرمن سونی تاثیر خواهد گذاشت.

اما صحنه پس از پایان دوم فیلم Venom: The Last Dance بیشتر جنبه فان و سرگرم‌کننده دارد و حاوی نکته خاصی نیست. با اینکه واکنش اولیه به فیلم مثبت بوده است، اما نقدهای منتقدان تاکنون منفی و متوسط بوده‌اند. پیش‌بینی می‌شود فیلم Venom 3 با افتتاحیه جهانی بیش از ۱۵۰ میلیون دلاری کار خود را در گیشه جهانی آغاز کند. این فیلم با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تولید شده است.

ونوم در حال آب بازی در فیلم Venom: The Last Dance

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل، چیویتل اجیوفور، استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان، ریس ایفانز، آلانا اوباک، کلارک باکو، کریستو فرناندس و پگی لو در نقش خانم چن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: The Last Dance حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Venom: The Last Dance را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد. این دو فیلم در مجموع بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

فیلم Venom: The Last Dance قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات