انیمیشن Tomb Raider برای فصل دوم تمدید شد

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
پوستر انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft
شبکه نتفلیکس و لجندری از تمدید انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft برای فصل دوم خبر داده‌اند.
تبلیغات

ماه گذشته بود که انیمیشن Tomb Raider از شبکه نتفلیکس پخش شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماجراجویی لارا کرافت در دنیای انیمیشن ادامه دارد. هالیوودریپورتر گزارش داد که انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft توسط نتفلیکس برای فصل دوم تمدید شده است.

انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمیشن Castlevania و انیمیشن Blood of Zeus ساخته شده است که برای ساخت فصل دوم این انیمیشن نیز باز خواهد گشت. هایلی اتول در نقش لارا کرافت، کارن فوکوهارا، الن مالدونادو و ارل بایلون از جمله صداپیشگان انیمیشن Tomb Raider هستند که انتظار می‌رود شاهد بازگشت آن‌ها در فصل دوم نیز باشیم.

لارا کرافت در فصل دوم انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft قرار است به‌دنبال یافتن ردی از ماسک‌های به سرقت رفته African Orisha باشد و او به‌همراه سم، بهترین دوست خود به‌دنبال یافتن این اشیا با ارزش است. ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز باعث سفر به سراسر جهان می‌شود؛ زیرا او قرار است عمیق‌ترین رازهای اریشا را جست‌وجو و کشف کند و از دسیسه‌های یک میلیاردر خطرناک و مرموز که به‌دنبال تصاحب ماسک‌ها است در حال فرار است.

این درحالی‌است که این آثار حاوی اسرار تاریک و قدرتمندی است که می‌تواند منطق را به چالش بکشد؛ قدرتی که درواقع ممکن است الهی باشد. همچنین سریال Tomb Raider توسط فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag و نویسنده فصل اول سریال Killing Eve برای پخش از شبکه آمازون در دست ساخت است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات