تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی ۴ تایید شد

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
فرود ابرقهرمانی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home
سونی پیکچرز و مارول استودیو سرانجام تاریخ اکران فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند را تایید و اعلام کردند.
تبلیغات

سونی پیکچرز و مارول استودیو در حال ساخت فیلم بعدی اسپایدرمن هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم مشخص و اعلام شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که فیلم Spider-Man 4 برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۶ (۲ مرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند قرار است برای نقش پیتر پارکر ملقب به اسپایدرمن در فیلم مرد عنکبوتی ۴ که اکنون نام رسمی آن مشخص نیست، بازگردد، اما اکنون حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید نشده است.

دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Spider-Man 4 را بر عهده خواهد داشت. همچنین کریس مک‌کنا و اریک سامرز، نویسنده سه قسمت گذشته مرد عنکبوتی برای نوشتن فیلمنامه فیلم اسپایدرمن ۴ بازگشته‌اند. نکته جالب توجه این است که فیلم Spider-Man 4 قرار است یک هفته پس از فیلم جدید کریستوفر نولان اکران شود که تام هالند قرار است در این فیلم نیز بازی کند.

تام هالند پیش از این در ۵ فیلم دنیای سینمایی مارول که شامل فیلم Spider-Man: Homecoming، فیلم Spider-Man: Far From Home، فیلم Spider-Man: No Way Home، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame می‌شود، نقش مرد عنکبوتی را بازی کرده است که گفته می‌شود شاهد بازگشت او در فیلم Avengers: Doomsday نیز خواهیم بود. فیلم Spider-Man: No Way Home آخرین حضور هالند در نقش اسپایدرمن است که این فیلم بیش از ۱.۹۱۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی در سال ۲۰۲۱ فروش کرده است.

فیلم بعدی کریستوفر نولان برای اکران در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ (۲۶ تیر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Avengers: Doomsday در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات