فیلمبرداری فیلم The Mandalorian and Grogu از دنیای جنگ ستارگان به پایان رسید

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
فرار دین جارین و گروگو از سفینه در حال انفجار در کانسپت آرت فیلم The Mandalorian and Grogu
مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Mandalorian and Grogu به پایان رسیده است تا یک گام به شکسته شدن طلسم اکران نشدن فیلم‌های جنگ ستارگان نزدیک‌تر شویم.
تبلیغات

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طلسم اکران نشدن فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان قرار است شکسته شود. به نقل از DarkHorizons، وب‌سایت Puck News گزارش داد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Mandalorian and Grogu به پایان رسیده و این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. فیلمبرداری این فیلم از دنیای جنگ ستارگان در اصل از ماه ژوئن یا جولای (تیر) در کالیفرنیا آغاز شده بود و ۹۲ روز طول کشیده است و به‌نظر می‌رسد که برنامه تولید فیلم طبق برنامه پیش رفته است.

در مجموع ۵۴ بازیگر، ۳۵۰۰ سیاهی‌لشکر و ۵۰۰ عضو تیم تولید در ساخت فیلم مندلورین و گروگو نقش داشته‌اند. پیش از این طبق تیزر نمایش داده شده در D23 مشخص شده بود که در این فیلم قرار است با نسخه جدید سفینه Razor Crest ملاقات کنیم که در فصل دوم سریال مندلورین نابود شده بود. در هر حال اکنون اطلاعات بیشتری از فیلم The Mandalorian and Grogu در دسترس نیست و اکنون سازندگان فیلم بیش از یک سال روی تدوین و کار روی جلوه‌های ویژه فیلم زمان دارند.

جان فاورو، کارگردان، نویسنده و سازنده سریال The Mandalorian وظیفه کارگردانی فیلم مندلورین و گروگو را بر عهده دارد. پدرو پاسکال در نقش دین جارین و سیگورنی ویور تنها بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Mandalorian and Grogu مشخص و اعلام شده است و اکنون اطلاعات بیشتری از بازیگران این فیلم یا داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست.

فیلم The Mandalorian and Grogu برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات