بازیگران بیشتری به فلورنس پیو در سریال East of Eden نتفلیکس اضافه شدند

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
فلورنس پیو در کنار دیواری آجری و قرمز رنگ
نتفلیکس به‌تازگی بازیگران بیشتری را برای حضور در سریال East of Eden با بازی فلورنس پیو استخدام کرده است..
تبلیغات

به گزارش رسانه هالیوودریپورتر، نتفلیکس با شروع آماده‌سازی‌ها برای تولید سریال اقتباسی از رمان جان اشتاین‌بک با نام East of Eden، فهرست بازیگران خود را تکمیل کرده است. این سریال کوتاه که فلورنس پیو هم تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و هم در آن ایفای نقش می‌کند، فرایند تولید خود را در کشور نیوزیلند آغاز کرده است. تریسی لتس، مارتا پلیمپتون، کیارا هیندز، جوزف زادا و جو آندرس نیز قرار است در این سریال در کنار فلورنس پیو، کریستوفر ابوت، مایک فیست و هون لی که قبلا انتخاب شده بودند، به ایفای نقش بپردازند.

نتفلیکس که حق تولید و پخش این اثر را پس از ماه‌ها جنگ حقوقی در سال ۲۰۲۲ به‌دست آورده بود، به‌طور رسمی چراغ سبز ساخت این سریال درام ۷ قسمتی را ماه گذشته اعلام کرد. زوئی کازان، نوه الیا کازان که در سال ۱۹۹۵ یک فیلم با الهام از همین رمان اشتاین‌بک ساخته بود به‌همراه جب استوارت، تیم کارگردانی این اثر را همراهی می‌کنند. کازان همچنین وظیفه اقتباس از کتاب اشتاین‌بک را برعهده دارد.

بازیگران سریال شرق بهشت
عکاس: Getty Images / The Hollywood Reporter

شرق بهشت روایت داستان‌های در هم تنیده دو خانواده ترسک و همیلتون در شهر سالیناس ولی ایالت کالیفرنیای آمریکا است. نتفلیکس می‌گوید این سریال قرار است «حماسه چندین نسل از خانواده ترسک را کندوکاو کند و تمرکز بیشتری را روی شخصیت ضدقهرمان و فراموش‌نشدنی کتی ایمز با بازی فلورنس پیو قرار دهد».

تریسی لتس قرار است نقش سایروس ترسک، پدر آدام با بازی کریستوفر ابوت و چارلز با بازی مایک فیست را بازی کند. مارتا پلیمپتون نقش فی و کیارا هیندز نقش ساموئل همیلتون، بزرگ خانواده همیلتون را ایفا می‌کنند. پسران آدام به‌نام‌های کل و آرون ترسک را نیز جوزف زادا و جو آندرس به‌تصویر می‌کشند.

استودیوهای Fifth Season و Anonymous Content وظیفه تولید و فلورنس پیو، زوئی کازان و جب استوارت نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارند. تیم کارگردانی نیز شامل گارث دیویس، لور د کلرمونت-تونر، آنتونی دویاحی و زک هیدن می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات