فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی شروع ضعیفی در گیشه داشته است

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ونوم در حال آب بازی در فیلم Venom: The Last Dance
فیلم Venom: The Last Dance با بازی تام هاردی با ثبت افتتاحیه ضعیف‌تر در مقایسه با دو قسمت اول، کار خود را در گیشه جهانی آغاز کرده است.
تبلیغات

فیلم Venom 3 سرانجام پس از دریافت نقدهای ضعیف و متوسط از سوی منتقدان روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ونوم ۳ شروع ناامید کننده‌ای در گیشه جهانی داشته است. هالیوودریپورتر گزارش داد که فیلم Venom: The Last Dance در سه روز اول اکران خود در گیشه آمریکای شمالی تنها ۵۱ میلیون دلار در ۴۱۳۱ سالن سینما فروش کرده است تا پایین‌تر از افتتاحیه پیش‌بینی شده ۶۵ میلیون دلاری است. همچنین فیلم Venom با افتتاحیه ۸۰.۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۸ و فیلم Venom: Let There Be Carnage با افتتاحیه ۹۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۱ کار خود را در گیشه آمریکا آغاز کرده بودند.

بدین ترتیب فیلم ونوم ۳ ضعیف‌ترین افتتاحیه این فیلم‌ها را در آمریکا تجربه کرده است و باتوجه‌به سینمااسکور B- از سوی تماشاگران وضعیت خوبی ندارد. اما در گیشه بین‌المللی کمی وضعیت بهتر است. فیلم Venom: The Last Dance توانست ۱۲۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۱۷۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

ما ونوم هستیم در فیلم Venom: The Last Dance

فیلم ونوم ۳ به‌تنهایی ۴۶ میلیون دلار در چین فروش کرده که سهم زیادی در این فروش داشته است. در هر حال بودجه ساخت فیلم Venom 3 حدود ۱۲۰ میلیون دلار گزارش شده است. احتمال دارد که مجموع فروش جهانی فیلم Venom: The Last Dance در هفته اول اکران به ۱۸۰ میلیون دلار برسد که ۵ درصد بهتر از فیلم Venom: Let There Be Carnage است، اما درنهایت دوشنبه آمار نهایی و رسمی منتشر خواهد شد.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل، چیویتل اجیوفور، استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان، ریس ایفانز، آلانا اوباک، کلارک باکو، کریستو فرناندس، اندی سرکیس و پگی لو در نقش خانم چن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: The Last Dance حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Venom: The Last Dance را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات