زمان شروع فیلمبرداری فیلم Dune 3 مشخص شد | بسیار زودتر از انتظار

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
پوستر تیموتی شالامی در حال سواری روی کرم شنی در فیلم Dune Part 2
اطلاعات تازه‌ای از زمان شروع فیلمبرداری فیلم Dune 3 منتشر شده است که حکایت از آغاز آن در آینده نزدیک دارد.
تبلیغات

فروردین امسال بود که استودیو لجندری انترتینمنت رسما تایید کرد که فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو براساس رمان Dune: Messiah در دست ساخت است و مدتی پیش مشخص شد که این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۶ جلوی دوربین خواهد رفت. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلمبرداری قسمت سوم فیلم‌ تل‌ماسه احتمالا بسیار زودتر از انتظار اولیه خواهد بود. به نقل از DarkHorizons، هالیوودریپورتر گزارش داد که براساس منابع متعدد شنیده است که فیلم Dune 3 قرار نیست با تاخیر جلوی دوربین برود و این فیلم در تابستان سال ۲۰۲۵ جلوی دوربین خواهد رفت.

فیلم Dune: Messiah قرار است دارای فیلمبرداری گسترده در چندین مکان مختلف باشد که چند ماه طول خواهد کشید. پیش از این بازگشت تیموتی شالامی، زندیا، فلورنس پیو و آنا تیلور جوی برای نقش‌آفرینی دوباره در این فیلم تایید شده بود، اما این خبر برای برخی از پروژه‌های بزرگ هالیوودی خبر خیلی خوبی نیست. به‌طور مثال تولید فیلم Dune 3 با فیلم Spider-Man 4 تداخل پیدا خواهد کرد و بدین ترتیب احتمال بازگشت زندیا که نقش کلیدی در فیلم تل‌ماسه ۳ دارد، در فیلم مرد عنکبوتی ۴ کاهش خواهد یافت یا اینکه او نقش کوچکی در فیلم اسپایدرمن ۴ خواهد داشت.

زندیا و تیموتی شالامی با لباس سیاه در فیلم Dune دنی ویلنوو

زندیا در اوایل سال ۲۰۲۵ در فصل سوم سریال Euphoria جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین گرگ فریزر برای فیلمبرداری فیلم Dune 3 باز خواهد گشت و احتمال بازگشت او در فیلم The Batman: Part 2 کاهش پیدا خواهد کرد که از آوریل تا اکتبر ۲۰۲۵ قرار است فیلمبرداری شود. پیش از این طرفداران امیدوار بودند که عقب افتادن تولید فیلم Dune: Messiah تا اوایل سال ۲۰۲۶ باعث حضور همزمان او در هر دو پروژه شود، اما اکنون این موضوع ظاهرا تغییر کرده است و اکنون تولید این فیلم از تابستان سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد و تا اوایل سال ۲۰۲۶ طول خواهد کشید.

برادران وارنر پیش از این تایید کرده بود که فیلم جدید دنی ویلنوو برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵)‌ برنامه‌ریزی شده است که احتمال دارد به فیلم Dune 3 تعلق داشته باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات