انیمیشن پینگو توسط سازنده فرار مرغی باز خواهد گشت

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
سریال انیمیشنی پینگو
در همکاری مشترکی میان استودیو آردمن و شرکت اسباب‌بازی متل، قرار است فصل جدید انیمیشن پینگو با استفاده از تکنیک استاپ‌موشن ساخته شود.
تبلیغات

به نقل از دارک‌هوراینز، استودیو انیمیشن‌سازی آردمن و شرکت متل تصمیم گرفته‌اند تا در یک همکاری مشترک، مجموعه جدیدی از انیمیشن پینگو را با تکنیک استاپ‌موشن تولید کنند. پینگو، پنگوئن دوست‌داشتنی و بازیگوش قطب جنوب یکی از ماندگارترین چهره‌های دنیای انیمیشن به شمار می‌رود.

این شخصیت جذاب که حاصل خلاقیت اتمار گوتمن و اریکا بروگمن است، در دهه ۹۰ میلادی پا به عرصه سرگرمی گذاشت و به سرعت به محبوبیت جهانی دست یافت. مجموعه انیمیشنی پینگو با ۱۵۶ قسمت پرماجرا، از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۶، لحظات شادی‌بخش و خاطره‌انگیزی را برای کودکان سراسر جهان رقم زد.

نوآوری خلاقانه‌ای که این مجموعه را به شهرتی جهانی رساند، شیوه منحصربه‌فرد ارتباط میان شخصیت‌های آن بود. به جای استفاده از گفتگوهای متداول، شخصیت‌ها از طریق آواهای ویژه و اصوات نمادین مانند بوق‌بوق و زمزمه‌های شیرین با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند. در این میان، عبارت «نوت نوت!» که نشان‌ مشخصه پینگو بود، چنان محبوبیتی یافت که به نماد اصلی و ماندگار این مجموعه دوست‌داشتنی تبدیل شد.

کارلو بونومی، صداپیشه هنرمند ایتالیایی، با خلاقیت منحصر‌به‌فرد خود در نسخه اصلی این انیمیشن نقش آفرینی کرد. او با ابداع زبان‌های صوتی ویژه، صدای تک تک شخصیت‌های داستان را به شکلی نوآورانه اجرا کرد.

سارا کاکس و آلن تورپ از استودیو آردمن در کنار سیدنی کلیفتون، راب دیوید و ملانی شانون از متل تلویژن استودیوز، توسعه این مجموعه جدید را برعهده خواهند داشت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که استودیو آردمن قصد دارد انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl در ابتدا در ایام کریسمس در سینماهای بریتانیا به نمایش دربیاورد و سپس در ماه‌های آغازین سال ۲۰۲۵ از‌طریق نتفلیکس در آمریکا پخش کند.

نظر شما درباره بازگشت پینگو چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات