انیمیشن جدیدی از مجموعه غارتگر در راه است

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
ورود غارتگر به سیاره زمین در فیلم Predator
به‌نظر می‌رسد که طرفدارها درکنار فیلم Predator: Badlands باید منتظر انیمیشن جدیدی از مجموعه غارتگر نیز باشند.
تبلیغات

استیو اسبل، رئیس شرکت 20th Century اخیرا اعلام کرد که اثری معرفی‌نشده از مجموعه غارتگر درکنار فیلم Predator: Badlands (غارتگر: بدبوم) در دست تولید است. استیو اسبل توضیح داد که این اثر نامعلوم یکی از طرح‌های دیوانه‌وار اما واقعا جالبی بود که دن تراختنبرگ ارائه کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جزئیاتی از این پروژه فاش شده است.

همان‌طور که رسانه کامینگ‌سون گزارش داد، پروژه مخفی غارتگر احتمالا یک انیمیشن آنتولوژی است که سه داستان جداگانه را روایت خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد این انیمیشن به‌سراغ ماجرای غارتگرهایی می‌رود که در دوره‌های زمانی متفاوت با جنگجویان مختلف مبارزه می‌کنند. علاوه‌براین آی‌او۹ در وب‌سایت گیزمودو به این موضوع اشاره کرد که یکی از این دوره‌ها می‌تواند رویارویی غارتگر با دزدان دریایی را به نمایش درآورد؛ درحالی‌که دوره‌ای دیگر تقابل این شکارچی بیگانه با سامورایی‌ها را نشان دهد.

درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از این پروژه مخفی در دست نیست و تنها می‌دانیم که دن تراختنبرگ سکان هدایت آن را در دست دارد. این اثر نامعلوم پیش از فیلم Predator: Badlands به نمایش گذاشته می‌شود، اما هنوز معلوم نیست که در سینما اکران خواهد شد یا خیر.  دن تراختنبرگ فیلم Prey (شکار) را در سال ۲۰۲۲ کارگردانی کرد و وظیفه کارگردانی فیلم غارتگر: بدبوم را نیز برعهده دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات